אי עמידה בהתחייבות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 11 אוקטובר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
יברת אמבין לוקר מספקת לוקרים בביה"ס גינסבורג האלון ביבנה. בתחילת השנה אזלו הלקורים ונציגי החברה הבטיחו ש:
- הם יספקו לביה"ס לוקרים נוספים
- אין רשימת המתנה, אך הם ישמרו עבורנו את הפיקדון משנה שערבה
- לא נדרש להתקשר אלים הם יתקשרו אלינו
שבועיים לאחר מכן, בשחית טלפון נוספת (בוצעה על ידנו), חזרו ההבטחות על עצמן.
בשבוע שבעבר התקינה החברה לוקרים נוספים, אך לא התקשרה אלינו. מיד שראינו לוקרים חדשים, התקשרו אך הסבירו לנו שהם כבר הושכרו ואין פתרון עבורנו - "זה בעיה שלכם". בנסיון להבין מדוע אינם עומדים בהבטחה שלהם החליטה נציגת השירות לנתק את השיחה, ולא להעבירה למנהלים כפי שבקשנו.
|
אנו רוצים שהחברה תעמוד בהטחתה ותתקין לוקרים נוספים כפי שהבטיחה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|