פרטי התלונה

תלונות אולפני קול

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מבזה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏14 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הגעתי לחברה דרך פרסום במייל אז מה שיש לי זה מס' טלפון-09-8843112 כתובת:
תיאור הבעיה:
בקשתי מחברת "קול" ליצור עימדי קשר ע"מ שאוכל להשתמש בשירותיהם להכנת הפתעה גדולה ליום הולדת החמישים של אימי. כאשר חזר אליי ה"אדון הנכבד" מחברת קול הוא פתח בתלונה על כך שלא חזרתי אליהם אחרי שהם השאירו לי הודעה במשיבון הסלולרי (לא קיבלתי מעולם הודעה שכזו ובכלל כיצד הוא יכול לבוא בתלונה כזו ללקוחה לה הוא מעוניין למכור את שירותיו, אם הייתי מקבלת את ההודעה איני מחוייבת לחזור אליו מתי שהוא חפץ אלא מתי שאני חפצה אם בכלל והוא מתפקידו "לחזר" אחרי הלקוחה) לאחר הפתיחה העלובה הזו ביקשתי שיסביר לי מהו בדיוק השירות שהם מציעים. נציג החברה הסביר לי בקצרה אודות אחת האופציות (הכנת קליפ מתמונות סטילס שאני מביאה לו) דבר שאני בעצמי מכינה בביתי, ואמרתי לו שבזה איני מעוניינת כיוון שאני יכולה להכין זאת בעצמי והוספתי ושאלתי האם יש לו משהו יותר אטרקטיבי להציע לי? "המשווק המהולל" אמר לי שזזה לא לתקציב שלי (זאת מבלי ששאל אותי מה התקציב שלי? כמה אני מעוניינת להשקיע באירוע? ובכלל בלי שהוא יודע דבר אודותיי) כאן כמובן שאבד לי כל חשק לעשות עסקים עם אותה חברה אך בגלל הרצון לעשות משהו גדול ומושקע לאימי החלטתי להמשיך ושאלתי אותו מה הסכום עליו מדובר ע"מ שאוכל לדעת האם באמת זה לא עומד בתקציב שלי הבחור ענה באזור האלף אלפיים-כמה אלפי שקלים בודדים (סכום שבהחלט הייתי מוכנה להשקיע במידה והמוצר היה נראה מספיק אטרקטיבי בעייני) שניסיתי להמשיך לשאול עוד שאלות ולא היה נראה שיש נכונות מצד "המשווק" לענות אז שאלתי אותו מדוע הוא החליט שאין לי די תקציב והוא ענה "חוש". כמובן ש"איש העסקים המוצלח בעל החוש המפותח" הפסיד קליינטית שהייתה מוכנה להשקיע מכספה באירוע של אימה וזה הפסד שלו, אך אני יצאתי נסערת מהשיחה, נפגעתי מאוד מאותו אדם ואני בהחלט חושבת שחשוב שאנשים ידעו מה הייחס שחברה כזו נותנת ושיפסיד לקוחות בגלל אותו יחס מזלזל ומתנשא. חשוב לי להגיד שגם הטון המתנשא והמגעיל שנשמע דרך הקו היה מעליב בצורה שלא תתואר.
עלבון סוג הנזק :
להיות בן אדם ולהיפטר מה"חוש" המגעיל שלו. פתרון נדרש :

אולפני קול שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה