פרטי התלונה

תלונות גלאור איתן

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
היחס ללקוחות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ 2006 הזמנתי טכנאי לתקן את המכונת כביסה, הוא הגיע תיקן את המכונת כביסה ואמר לי כי זו הייתה בעיה בלגרים וכי התיקון עולה 500 ש"ח, שילמתי לטכנאי 500 ש"ח במזומן ושאלתי אותו לכמה זמן האחריות והוא אמר לי בפירוש לשנה. לפני כמה ימים בתאריך 22/1/07 המכונת כביסה התקלקלה שוב ושוב זו אותה הבעיה כשהקשרתי לחברה שלכם נאמר לי כי האחריות היא בכלל לחצי שנה , וכשדברתי עם החברה שמייצרת את המכונת כביסה נאמר לי בכלל כי האחריות לשלושה חודשים. האם זה יתכן כי הטכנאי לא יודע כמה זמן ניתנת אחריות לבעיה שכזאת ?? האם זה יתכן כי את על הקבלה הוא לא רושם את זמן האחריות כדי שהלקוח ידע ולא יווצרו אי נעימיות כמו שעכשיו?! איך זה יתכן כי גרמו לאדם עוגמת נפש גדולה מאוד וכי משגעים אותו ??!!
אני מקווה מאד שתיצרו עימי קשר ותיפתרו את הבעיה שגרמה לי ולהוריי עוגמת נפש גדולה וחוסר אמון בחברה שלכם.
יש לציין כי אם בעיה זו לא תיפתר בזמן הקרוב אנו נפתח בהליכים משפטיים.
כספי סוג הנזק :
פיתרון הבעיה החוזרת שאותה כביכול תיקן הטכנאי פתרון נדרש :

גלאור איתן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה