פרטי התלונה

תלונות צבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסירת מידע כוזב והטעיית לקוח מכוונת נושא התלונה:
רפאלוביץ גיא שם/כינוי:
‏יום שישי ‏21 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב21/3/08 אני ורעייתי ניגשנו לסניף צבר באשדוד וביקשנו להזמין שניי כרטיסי טיסה לטורנטו לתאריך 28/8/08,לאחר דין ודברים ולאחר שהובטח לנו ונאמר לנו בצורה שאינה משתמעת לשני פנים כי היות ואנוכי איש ''חבר'' תנתן לנו הנחה של כ5% בחיוב בכטיס אשראי כיוון שהם עובדים עם חברת ''חבר'' דבר הגרם להוזלת הכרטיס(כאשר עשיתי סקר שוק והמחיר של חברת צבר היה שווה ערך לשאר החברות ורק בזכות הנחה זאת הוזל הכרטיס דבר שגרם לי לסגור את הכרטיסים עם חברת צבר) הזמנו את הכרטיסים,וכאשר הגיע החיוב מהויזה נדהמנו לגלות כי לא התבצעה שום הנחה,פניתי לגב' שרית מסניף אשדוד שממנה נקנו הכרטיסים אך היא התנערה מאחריות ואמרה ''שדבר זה לא נאמר על ידה וכי זה קשור להסדר עם חבר'',כאשר פניתי לחברת ''חבר'' לבדוק את העיניין נאמר לי כי הם אכן עובדים עם צבר אך ההנחה צריכה להגיע דרך חברת צבר,פניתי למחלקת התלונות של צבר בתאריך10/4/08 לגב' נתי בר שעד לרגע כתיבת תלונה זו לא דאגה לחזור אלינו
כספי סוג הנזק :
לקבל את ההנחה שהובטחה לנו של 5% כעמיתי''חבר'' פתרון נדרש :

צבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה