פרטי התלונה

תלונות צבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מעליב נושא התלונה:
‏יום שישי ‏04 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
לא ידוע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, שמי אורטל וביום שישי בתאריך 04.07.08 התקשרתי לצבר ע"מ לברר על חופשה בודרום דרך המס' 5404* הנני עובת בזק ובזמן שדיברתי עם נציגהבהרתי לה כי יש לובדי בזק הנחה של10 אחוז מחברתכם הנציגה לא הסכימה עימי ובלי לבדוק כלל אמרה כי מגיע לי 3 אחוז בלבד הנחה וכי היא עובדת שם מספיק זמן ושאיןלי מה להתוכח עימה... כשבקשתי לדבר עם נציג אחר אמרה לי כי היא שםלבד וכשביקשתי אחראי אמרה כי אין... כשאלתי לשמה שוב פשוט ניתקה לי בפנים.

אני בתור עובדת בזק שרגילה לתת שירות מושלם לקוחות ויודעת כי לא משנה מה יהיה במהלך שיחה לא אנתקלהם פשוט הייתי בהלם מוחלט ולכן אני פונה אליכם.
רק שתדעו שכב ידעתי יעד אליו אני רוצה לטוס והתקשרתי רק ע"מ לסגור הזמנה אך בגלליחס מביש זה החלטתי לסגור בחברה אחרת. אדה לכם אם תעשו בירור מקיף מי היתה הנציגה ותבהירו לה מה מהות עבודתה בתודה אורטל. אודה אם תחזרו אליי לנייד עם מתן תשובה ל 0504433497 .
נ.ב
היה ביום שישי בין 9 ל 9 וחצי ולא ידוע לי איזור אליו הגעתי בחיוג או מאיזה מוקד
עלבון סוג הנזק :
רק הבהרה לנציגה מה מהות תפקידה מתן שירות ולא רק מכירות! פתרון נדרש :

צבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה