פרטי התלונה

תלונות צבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצוי על הטרדות טלפוניות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
וייצמן 27 גבעתיים כתובת:
צבר נופש- וייצמן ,גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
צבר נופש שלום
מתחילת חודש יוני התחלנו לקבל לביתנו טלפונים של לקוחות צבר. לקוחות שהם עובדי קופת חולים. מסתבר שצבר פירסמה בטעות את הטלפון שלנו, במקום את הטלפון של סניף צבר ברחוב וייצמן 27 בגבעתיים. נועה, מנהלת הסניף, התקשרה אליי והתנצלה. היא הסבירה שזה יימשך עד סוף אוגוסט ואמרה שתפצה אותנו בסוף שבוע באירוח, וגם ביקשה שאפנה את כל הלקוחות למספר הנכון כדי שהיא לא תאבד לקוחות.

במשך כל שלושת החודשים הללו קיבלנו לביתנו הרבה הרבה הרבה טלפונים של לקוחות צבר עובדי קופת חולים שראו את המספר השגוי הן בעלונים שקיבלו ובאינטרנט של הקופה. קיבלנו השכמות טלפוניות בבוקר! לא נתנו לנו לישון בשקט בצהריים! וכך עד הערב. את כל המתקשרים הפננו למספר הנכון של צבר נופש בסניף גבעתיים.

עכשיו, אחרי שהחופש ניגמר ואוגוסט ניגמר וגם הטלפונים הולכים ומתמעטים אנחנו רוצים את הפיצוי שלנו, שללא ספק מגיע לנו! ובייחוד על הסבלנות שהפגנו -והיה צריך הרבה מאוד סבלנות! אבל בעל המקום ,יוסי, איננו מוכן לתת לנו פיצוי הולם. ביקשנו סוף שבוע ב'אגמים' באילת, ויוסי אמר שנישכח מזה כי זה מלון 5 כוכבים ועולה 2000 ש"ח ללילה. אז עשיתי בירור קטן עם ישרוטל וזה מלון שנחשב 4 כוכבים וגם באתר צבר הוא מצויין כמלון 4 כוכבים. והעלות שלו ממש לא 2000 ש"ח ללילה ,אלא לסוף שבוע (חמישי עד ראשון) ועוד זוגי! אני רק מקווה שהוא לא מתכנן לשלוח אותנו לאכסנייה.

אני ובני ביתי בחרנו מהתחלה לנהוג בהגינות ולהיות סובלניים לגבי ההטרדות הטלפוניות הללו שפקדו את הבית והפריעו והציקו במהלך היום. אך אינני רואה את ההגינות שלכם! את הכסף שלכם חסכתם- לא הוצאתם עוד כמה אלפי שקלים על הדפסות חוזרות של עלונים עם מספר הטלפון הנכון שלכם, דיברתם אלינו בנועם כשידוע היה גם לנו וגם לכם שיש לנו כל הזכות לתבוע אתכם על הטעות הזו במספר הטלפון, אך כעת , כשמגיע הזמן לתת לנו פיצוי נאות,יוסי, שזה מבחינתי 'צבר', בוחר להיות בררן ולחסוך עלינו עוד קצת, כי ניראה שאם אנחנו שקטים וסובלניים אז למה לא לנצל את הנחמדות שלנו עד הסוף!

אני דורשת את סוף השבוע הזה במלון 'אגמים' באילת, זה ברור לגמרי שללא שום ספק מגיע לנו האירוח ב'אגמים'. לא זכינו מההפקר, אחרי הכל, תיפקדנו כמזכירות שלכם במשך שלושה חודשים. במקום להתמקח איתנו על מלון, תגידו יפה תודה על שאנחנו לא חמדניים, ושאנו לא מנצלים את המצב ומגישים נגדכם תביעה.
מקווה מאוד לקבל מכם תשובה בקרוב ורצוי חיובית, כי גם לסבלנות שלנו יש גבול.

הטרדות טלפוניות סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

צבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה