פרטי התלונה

תלונות צבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת "צבר" ("הנופש האולטימטיבי") נושא התלונה:
הלר עידו שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
23/9/08

חברת "צבר" ("הנופש האולטימטיבי")

שמי ריקי חדד ת.ז 036725802 .
בתאריך 15/9/08 יצרתי קשר עם חברת התיירות והנופש "צבר" על מנת להזמין חופשת יום הולדת לבן זוגי.
בצידו השני של הקו ענתה לי שילה הנציגה של חברת צבר.
הצגתי עצמי כעובדת חברת Hp אשר זכאית להנחה.
הוצע לי ע"י שילה לנפוש במלון הולידי אין בטבריה,מלון ברמת ארבעה כוכבים.
הסכמתי להצעה וספרתי לנציגה שבכוונתי לחגוג לבן זוגי את יום הולדתו ולכן אבקש לקבל חדר עם מרפסת שמש הפונה לבריכה ובנוסף אשמח ויניחו בחדר שי צנוע מהמלון/מחברת צבר על מנת לשמח את בן זוגי. (הבקשות השונות צויינו על ידה בשובר ההזמנה שמספרו 01/50306 שנמצא ברשותי)
בהגיענו לבית המלון ביום שישי ה 19/9/08 חשכו עיניינו מאחר ולתדהמתנו הרבה החדר שקבלנו ממוקם ללא מרפסת כלל ופונה לבריכה אשר לא קיימת , בנוסף לא חיכה בחדר שי מכל סוג שהוא לבן זוגי כמבוקש.
הגענו לקומת הלובי לדלפק הקבלה ושאלנו מדוע לא התייחסו לבקשה של חברת התיירות ושם נאמר שאין כלל בריכה במלון וכמו כן לא התקבלה דרישה לחדר עם מרפסת אף על פי שכן בקשתי בכך.
במהלך היום הראשון בזמן שהותנו במלון בקשתי מספר פעמים מעמדת הקבלה להביא את השי שנתבקש על ידי לבן זוגי אך רק בשעת ערב התקבל מהמלון בקבוק קטן של יין אשר חולק לכל הלקוחות ללא עלות בחדר האוכל בצורה חופשית .
עוד בנוסף שבתקופה זו של חופשתנו במלון כל המבצע הזמנה למלון המדובר אמור לקבל כרטיסי כניסה ללונה גל ללא עלות ואילו לנו לא נודע על כך , לא מהמלון ולא מסוכנות הנסיעות צבר.
בשובנו מהחופשה הלא מהנה כלל שוחחתי עם נציגה בשם קטי על כל עוגמת הנפש והחוסר תאום המוחלט בין מה שבקשתי לבין מה שקרה בפועל.
קטי במשך יומיים קיבלה ממני כשש שיחות נכנסות והבטיחה כי תחזור עם מענה לאחר שתבדוק את הדברים אך חזרה רק פעם אחת בודדת וגם אז לא היה בפיה דבר היכול לפצות על הנזק שגרמה חברת צבר כתוצאה מהשירות הלקויי והבטחות במעמד העיסקה שלא קוימו.
כשראיתי שאין מענה מצדה של הנציגה קטי פניתי פעם נוספת על מנת לדבר עם אחראית המשמרת ואז הגעתי לשרית שאמרה לי שהיה על הנציגות ליידע אותי כבר במעמד השיחה הראשונה עמן שאני אמורה לפנות לפניות הציבור של חברת התיירות צבר.
הנני מצפה לפיצוי הולם על כך שחגיגת יום הולדתו של בן זוגי נפגעה מכך.
שיחות הטלפון הרבות וההמתנות הארוכות לתשובות שלא הגיעו כלל.
עוגמת הנפש הגדולה שנגרמה לי ולבן זוגי במהלך כל החופשה.


בתודה
ריקי חדד
רחוב כינרת 41 דירה 12 אשדוד
טלפון סלולרי 052-2201719
[email protected]
כספי סוג הנזק :
החזר כספי או חופשה מפצה פתרון נדרש :

צבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה