פרטי התלונה

תלונות צבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צבר-הזמנת חב' נופש וטיסה לפראג נושא התלונה:
בנימין יעל שם/כינוי:
‏יום שני ‏13 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25.6.09 ביצעתי הזמנת חב' נופש וטיסה לפראג ממוקדן בשם מקסים ועד לתאריך 12.7.09 בשעה 14.00 טרם קיבלתי את כרטיסי הטיסה וא ישור להזמנה,אני מאוד כועסת על דרך ההתנהלות של חב' צבר בעניין,משאירים אותי במתח וגרמו לי עוגמת נפש בהתרוצצות וטלפונים ועדיין לא קיבלתי האישור לטיסה,העיקר שצבר דורשת מהלקוח לאשר את טיסתו 48 שעות קודם כאשר היא לא עומדת בתנאי החוזה,ביום שישי 10.7.09 גב' אולגה בסניף צבר אינטרנט אמרה לי שתוך 3 שעות אקבל אותם במייל וביום ראשון 12.7.09 נאמר לי שעדיין הם לא קיבלו אישור מהספק יוסי טורס של החב',איך מוכרים ללקוח מוצר שלא מאושר מבחינתם,עיסקה דמיונית נכון לרגע זה,אני מבקשת לאשר לי בדחיפות את העניין ולפצות אותי על כך עם כל הכבוד.בצהרים שוב דיברתי עם מיקי מנהלת צוות שניסתה להרגיע אותי שוב ואמרה שעד 20.00 בערב אני אקבל את הכרטיסים כאשר בשעה זו היא אמורה לסיים את עבודתה,אני ממתינה שוב ומקווה לטוב,בואו ונראה...ובכן עד השעה 17.00 עוד לא הגיעו הכרטיסים,מבינים באיזה מתח ועצבים אני נמצאת...
עוגמת נפש סוג הנזק :

צבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה