פרטי התלונה

תלונות צבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקויי (בלשון המעטה) בהזמנת חופשה בארץ נושא התלונה:
גלפז אייל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏09 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשי סניף חברה:
תיאור הבעיה:

לאחר איחוד משפחתי וחופשה ראשונה לכל המשפחה
הזמנו חופשה כחודש מראש על מנת להבטיח לנו את החופשה האידיאלית ללא תקלות !!!

החופשה תוכננה ל10 ליוני ,לתאריך זה הזמנתי 3 חדרים דרך צבר ,בשיחה עם נציגת צבר (אורלי כמדומני),ביקשתי מלון על שפת הים בתל אביב ,ביקשתי כמובן מלון עם בריכה לילדים ,לאחר שיחה עם הנציגה הזמנתי 3 חדרים לבית המלון קראון פלאזה ,פרוט החדרים : חדר ליחיד ,חדר לזוג +תינוקת ,וחדר נוסף לזוג + ילד +תינוק .
כשביקשתי את פרוט החדר צוין שהמשפחה עם 2 הילדים יקבלו חדר גדול יותר ובחדר ספה נפתחת לטובת לינת הילדים.

ביום חמישי בצהריים כאשר החלטתי לפנק את משפחתי עקב העובדה שזוהי החופשה המשפחתית הראשונה יחד ,התקשרתי ישירות למלון על מנת להזמין מסאז' מפנק לכל המשפחה,
לתדהמתי הרבה במלון לא הייתה הזמנה על שמנו ,ולא אף הזמנה אחרת מטעם צבר.
לאחר בירורים רבים (מרכז הזמנות ,קבלת המלון ,רשת צבר ) כאשר אני מועבר בין הנציגים השונים ללא מענה וכאשר תאריך החופשה מיועד ליום למחרת !!!! התברר לי שהסוכנת (החדשה) טעתה והזמינה לנו חדרים במלון עסקים שלא מיועד כלל למשפחות וממוקם באזור עסקי ולא על הים כמו שהובטח לנו ,ההזמנה התבצעה למלון קראון פלאזה סיטי שבמגדלי עזריאלי,
יש לציין שהנציגה הציעה לי גם את מלון שרתון סיטי טאוור שגם הוא לא על הים ואמרתי לה מפורשות שאני רוצה מלון על הים ולא באמצע העיר.
לאחר אין ספור שיחות ללא תוצאות ביקשתי לדבר עם מנהלת הסניף (לטענת הנציגה שמה עינת) ללא הועיל ,עד היום המנהלת לא יצרה איתי קשר
לאחר עוד כמה שיחות ענה לי נציג בשם חיים שטען שהוא מעביר אותי לסגנית המנהלת ,הבחורה ענתה ומייד הובהר לי שהיא נציגה רגילה ולא מנהלת או אחראית ,
האם לא ניתן לדבר עם מישהו אחראי בצבר ? לטענתם המנהלת בישיבות עד הלילה !!!
לאחר אין ספור שיחות ,ניסיתי להגיע לפתרון כלשהוא ,מלון באותו איכות על הים....
הראתי ל"חיים הנציג" שכל החופשות שלי דרכם היו במלונות חמישה כוכבים דלקס (דיוד אינטרקונטיננטל ,רויאל ביץ ,הרודס,מלכת שווא וכד) ואני רוצה משהוא איכותי ,ביררתי על עלויות של מלון דן ,נאמר לי שההפרש במחיר הוא כ 900 ₪ לשלושת החדרים יחד ,אמרתי OK ,בואו נמצא את אמצע הדרך אני אממן חצי מהעליות ואתם חצי ,
ואז סגנית המנהלת(הדמות הבחירה ביותר ברשת !?!) צחקה ואמרה ,למה שאני אפצה אותך ,על מי ומה ? !!!!
הייתי בהלם ,הרי אם לא הייתי מתקשר ומזמין מסאז ,כל משפחתי הייתה מגיעה קראון פלאזה על הים והיה מתברר לנו שאין חדרים !!!!
לסיכומו של עניין המלון היחיד הפנוי היה מלון רנסנס ,הגעתי לחדר ,הם בכלל לא ידעו שאני מגיע עם ילדים ,הם נתנו לנו חדר רגיל אליו דחפו גם לול לתינוק וגם הביאו איזו מיטה מתקפלת ,את שתיהן נאלצנו לשים במרפסת על מנת שנוכל לנוע בצורה בטוחה החדר.

העלבון ,הזלזול ,הטירטור ,שנתקלתי בהם היום מהפוגעים ביותר שנתקלתי מעודי !!!
לטיפולכם אודה.





ועלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי או חופשה נוספת וכמובן יחס לא פוגע מעליב ומזלזל שלא נתקלתי כדוגמתו פתרון נדרש :

צבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה