פרטי התלונה

תלונות צבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלאת מחיר חופשה שפירסמה חברת צבר, לאחר ביצוע ההזמנה נושא התלונה:
‏יום שני ‏17 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
לא ידוע כתובת:
מרכז סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אמי, עובדת בית חולים סורוקה, הבחינה בפרסום של חברת צבר לנופשונים באילת במהלך חג סוכות הקרב. באמצעות האגודה השיתופית היא הזמינה
חופשה במלון קראון פלאזה באילת בתאריך 4-8/10/2009 במחיר לזוג העומד על 2,290. ההזמנה אושרה ע"י אסמכתא מפוקססת בתאריך 17/08/2009. לאחר כשלושה ימים, פנה אל אמי מנהל סניף זה של צבר, מר יוסי מסלם בטענה כי חלה טעות בפרסום המחירים וכעת המחיר עומד על 3,890 ש"ח, קרי, תוספת של 1,600 ש"ח למחיר המקורי שפורסם המתייחס לאותה הזמנה (זוג במלון קראון פלאזה אילת בתאריך 4-8/10/2009). מדובר בהקפצת המחיר בכ- 69%!!!!! אמי ניסתה להסביר למר מסלם כי העניין אינו הוגן, מדובר במחיר גבוה בהרבה מזה שיכלה להרשות לעצמה מלכתחילה. כתחליף, הציע לה יוסי לשלם את המחיר הנקוב הראשני בתאריך אחר, שאינו במהלך החגים. אמי טרחה להדגיש בכל תוקף כי הינה עובדת בית חולים וכחלק מהמדיניות של האירגון, חופשים שנתיים נלקחים זמן רב טרם החופשה ולכן כעת באם תבטל את הנופש שתכננה, תיוותר עם חופשה לא מנוצלת אלייה ציפתה מזה זמן רב. בנוסף ציינה כי הנופש מתוכנן יחד עם בני משפחה רבים נוספים אחרים וחלקם אף באותו המלון. מר מסלם הצטער אך שוב ציין כי "מדובר בטעות, וכולנו בני אדם".
עוגמת הנפש והאכזבה שהציפה את אמי אשר המתינה בכליון עיניים לחופשה המיוחלת, לא יכלה לעבור אצלי אל סדר היום. על כן פניתי בעצמי אל סניף צבר בבקשה לשוחח עם מר יוסי מסלם. משנמסר לי כי הינו חולה, ניתן לידי מספר הנייד שלו. יש לציין כי ווידאתי פעמיים את מספר הנייד שלו למען הסר ספק. מייד עם תום השיחה חייגתי אל הנייד שנמסר לי והזדהתי באופן אמיתי- בתה של x עם מקרה y. משהבחין יוסי במקרה המדובר מיהר להזדהות כאדם אחר ולציין כי מדובר במספר טלפון שגוי. קרי, התחמק מקיום השיחה. יש לציין כי במשרדו נמסר לי שיוסי המנהל חולה ולכן נעדר מהמשרד.
בתאריך 24/08/2009 ביצעה אמי שיחת ברור נוספת מתוך מטרה תמימה של יישור ההדורים ללא התערבויות חיצוניות, אלא שמר יוסי מסלם, אשר הפעם כן הזדהה כעצמו באותו מספר נייד שנמסר קודם לידי, שאג על אמי בטענה כי היא סוחטת אותו, שולחת אליו את בתו ו"שדבר לא יצא לה מההצקות הללו".
בזאת הסתיימה התקשורת שלי ושל אמי מול מר יוסי מסלם וסניף של צבר בפרט.
מיותר לציין כי מדובר כאן בעבירה נחרצת על חוקי הגנת הצרכן ומעבר לכך, טיפול מביש ומבזה בלקוחות, על אף קיומה של טעות פנימית של החברה ולא של הלקוח.
עלבון, בזבוז זמן, יחס מבזה, ניצול של לקוחות נאיביים סוג הנזק :
התנצלות רשמית של מנהל הסניף, פיצוי כספי או חופשה בתנאיים המקוריים (תאריך, מלון, סוג חדר) ללא תשלום פתרון נדרש :

צבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה