פרטי התלונה

תלונות צבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים רמיה והונאה לשנה ע"י חברת צבר נושא התלונה:
רפטר חן שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד :
צבר תירות ונופש
משרד התיירות
משרד התמ"ת
ארגון אמון הציבור
ישראכרט מח' בטחון
"משפט שדה" ידיעות אחרונות .

הנדון חוסרים מהותיים החופשה שנמכרה .
1. שלום רב זהו מכתב שני .
2. שמי חן רפטר ולאחרונה רכשתי מכם חופשה בסך כולל של 3072 ₪ .
3. כל החופשה שולמה במלואה וע"פ התעריפים שנדרשו ב כ.א. שמסתיים ב0437 .
4. לא נותר לי אלא לומר {ואני מאתגר את חברת "צבר" לתבוע אותי} כי רומיתי ע"י מתק שפתיים שיקרו לי על מנת למכור ולהתעשר שלא כדין .
5. הפערים בין העסקה שהוצעה לבין זו שאכן סופקה דה-פקטו הינם מטאורים .
6. ראשית , אין מים ראוים לשתיה אלא אלו שאנו רוכשים בכסף רב {סך של 10ש"ח } עבור בקבוק 500מ"ל , איפה נשמעה כזו פארסה שמי שתיה לא יהוו כחלק מהותי מעסקת מלון 5 כוכבים ?!, ייתרה על כך נמסר לנו בקבלה וגם ע"י מסמך מצורף אשר קיים ברשותי כי מי הברז הקיימים אסורים לשתייה .
7. נמשיך לא?, הובטחו לנו כך: בריכה מחוממת ,ג'קוזי , מתקני ספורט , סאונה ועוד כהנה וכהנה כחלק מתנאי מלון 5 כוכבים , אנחנו בהיותנו זוג מאמין אשר התארח מספר פעמים במלונות מסוג 5 כוכבים הסכמנו , אך לא נאמר לנו בתנאי הרכישה כי נדרשים מאתנו כ10 יורו, 10יורו שהם כ55 ₪ לאדם עבור כל יום של שימוש במתקנים האלו !,
8. ארוחות הבוקר והערב שהיו מתחת לכל בקורת ואינם מוגשים אפלו במטבחי שדה של גולני {אני יודע הייתי} היו מגעילות ואף לא טרחו לנקות את הכלים כראוי , אך כאן לא מסתיימת הסאגה ,לאחר כל אלו יצאתי לתור את העיר בודרום ואף נהניתי , כאשר שבתי עם בקבוק של שתיה קלה בידי עטו לכיווני שני מעובדי המלון בתואנה כי אסור להחדיר שתיה ממקום אחר { מטעמי כשרות אני מניח} למלון, כל זאת כמובן כדי לגזור קופון שמן שוב של שתיה קלה על מנת להעשיר את כיסו של בעל המלון .
9. לסיכום מלון "אזקא" הינו פשוט ביב רקוב ומצחין אשר מטרתו היחידה הינה לחלוב מן התיירים כסף רב , אך איני תולה בו את האשמה שכן אי אפשר להאשים ביוב בהיותו ביוב אלא את זה שטרח להציע אותו כמלון , להלן מר אבנר ובאת כוחו מיכל העובדים בצבר, את רוב חופשתנו עשינו מחוץ למלון מסיבות אלו, אוסיף ואומר כי אלו הייתי משכיל לשלם בתשלומים הייתי עוצר את שאר התשלומים ואף מכחיש עסקה בתוקף לא לזה ציפיתי רימתם שיקרתם קחו אחריות והשיבו לי את החלק היחסי של מה שלא קוים .
10. אמירת אגב בגב'נתי שטרחה להשאיר לי הודעה מש. הלקוחות של צבר , יהא זה נחמד ואף ראוי אם כאשר אני מנסה לחייג חזרה אלייך אף תטרחי להרים את השפורפרת , אך כנראה ב"צבר " מקבלים רק את הקוץ
11. בקרוב תקבלו מכתב ממחלקת הבטחון של ישראכרט שתדרוש לעצור את החיוב בגין כשל עסקה אני מקווה שאכן תשכילו לעשות זאת אני אתכם לא אעשה עסקים לעולם תתבישו לכם .
12. בברכה חן רפטר 0547076842 [email protected]


כספי סוג הנזק :

צבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה