פרטי התלונה

תלונות צבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי ופיצוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
הזמנתי טיול מאורגן דרך צבר ב 2 לדצמבר. הפקידה היתקשה והטיול אושר שילמנו בכרטיס אשראי. ב 6 לדצמבר הפקידה היתקשרה ואמרה שהטיול מבוטל בהיה אמור לצאת ב14 לדצמבר. שאלנו למה? נאמר שביטלו אז אמרנו מתי אנחנו מקבלים את הכסף חזרה ששולם. תשובתה היתה אני יבדוק מול הנהלת חשבונות שלנו אני מקווה שבהקדם או שתקבלו את לכרטיס אשראי או שנוצי צ'יק. אמרתי מתי תהיה לך תשובה אז היא אמרה תפני אלינו מחר אני יחזיר לך תשובה. כל הסיפור התחיל ביום ראשון וכך אני פניתי אליה יום יום והתשובה שקיבלתי מנהלת חשבונות בחופש או שאף אחד לא עונה לה בהנהלת חשבונות וכו. ביום רביעי כבר התחלטי לצעוק אמרתי לה אני רוצה את הכסף בחזרה למה אני אמורה להמתין אם אני לא ביטלתי את הטיול? אז היא אמרה שהיא הצליחה להשיג את הנהלת החשבונות ושהיא תבדוק אמרתי לה שכבר יום ראשון היא היתה אמורה לבדוק ולמה היא לא עשתה זאת? כתשובה קיבלתי שמדובר בחברה גדולה וזה לוקח זמן. ואת החזר תקבלי רק בחודש הבא. למה אני אמורה להמתין?
ואנחנו יוצאים לנופש וצריכים את הכסף. לטיפולכם
שאני צריכה לקחת הלוואות לטיול סוג הנזק :
מעוניינת לקבל את הכסף מיידית ופיצויי על כל הנזק הנגרם (טירחה טלפונים ללא סוףוכו פתרון נדרש :

צבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה