פרטי התלונה

תלונות צבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מאחריות< נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏19 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
המלאכה 3 בית ויקטוריה ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

להלן תוכן המכתב ששלחנו לצבר - לאחר שכל השיחות אליהם לא נענו:

שלום רב,

ברצוננו להתלונן בכתב, לאחר שכל שיחות הטלפון בהן השארנו הודעות לנציגים שלכם לא נענו ולא זכו לכל התייחסות.

הזמנו נופש (טיסה + מלון) מחברתכם לספרד דרך נציגה שנתנה לנו שירות טוב ששמה חני.
הוזמנו עבורנו טיסות לתאריכים 8.10.10-13.10.10 ושהות במלון Catalonia Barcelona Plaza Hotel.

הגענו למלון והתברר כי הבריכה המצוינת שהייתה אמורה להיות – סגורה לרגל שיפוצים...
התאכזבנו מאד מאחר וזו הייתה אחת הסיבות לכך שהזמנו את המלון הזה וחבל שלא יידעו אותנו על כך עם הזמנת המלון וקבלת אישור.


הטיסה בחזרה, ב- 13.10.10, הייתה עם חברת VUELING AIR.
הטיסה עצמה הייתה מאד לא נעימה, ומכעיס שלא יידעו אותנו מראש שאפילו על כוס מים נצטרך לשלם במטוס...

כשירדנו מהטיסה וחיכינו למזוודות, הסתבר כי שתיים מתוך שתי המזוודות ששלחנו לא הגיעו לישראל!
מסתבר ששמונים (!) נוסעים לא קיבלו את המזוודות ששלחו, כך שברור שפשוט חלק מהמטען לא נשלח כלל לישראל מספרד באופן יזום ע"י חברת הטיסה.

במזוודות שלנו היו, בין השאר, גבינות מיוחדות שניקנו כמתנות למשפחה ועלו הרבה כסף.
חוץ מזה, היה במזוודות ציוד חיוני מאד לשימוש, ושאינו נמצא כפול ממנו גם בבית, כמו:

בושם, אפטר שייב, דאודורנטים, מברשות שיניים, משחת שיניים, ג'ל גילוח, סכין גילוח, תכשיטים, מכשיר להורדת שיער, כדורים שיש ליטול באופן קבוע בכל יום, לבוש תחתון , בגדי ים, נוזלים לעדשות מגע, איפור, קרמים שונים.

למותר לציין, שכשמגיעים בשעה חמש בבוקר הביתה לאחר טיסה כזו ללא המזוודות, קשה מאד למצוא אפילו מברשות שיניים חדשות...
בנוסף, הייתה בעיה למצוא מה ללבוש בבוקר לעבודה, שכן בגדים, נעליים, בגדים תחתונים, איפור, בושם שהיינו צריכים לא היו איתנו!

בימים חמישי ושישי ניסינו לברר היכן המזוודות אך שירותי הקרקע פה בישראל לא ידעו לבטח, ורק אמרו כי אנחנו באותה סירה עם עוד 80 אנשים. מנחם...

בסופו של דבר, מזוודה אחת הגיעה אלינו ביום שישי בלילה, והמזוודה השנייה הגיעה ביום שבת בלילה.

כמובן שעוגמת הנפש הייתה רבה, שכן הגבינות התקלקלו לגמרי, ולא יכולנו לתת מתנות כפי שתכננו.

אנו מבקשים הסבר ופיצוי הולם עבור:
• הבריכה במלון שהייתה סגורה.
• הגבינות בשווי כ- 40 יורו שהתקלקלו.
• המתנות שקנינו ולא יכולנו לתת.
• המזוודות שהגיעו בכוונה תחילה באיחור, ואיתן חפצים אישיים חיוניים
מאד שהפריעו לשגרת החיים.
• מזוודה אחת הגיעה פגומה – הגלגלים אינם תקינים.
• ציוד שקנינו בימים האלה – היה עלינו לקנות דברים לשימוש לימים
חמישי, שישי ושבת – ימים שלמים ממש.


נא תשובתכם בהקדם,

בכבוד רב,

יאיר וקרן
רמת גן


נציגת תלונות הציבור של צבר טוענת כי עלינו לדבר ישירות עם חברת השכר הספרדית (שאין לה אפילו נציגות בישראל) בענין כל הנוגע לכבודה, למזוודות, לעוגמת הנפש וכו'.

נראה מאד לא הגיוני שכל התשלום מתבצע לצבר עבור כל חבילת הנופש, וכשיש בעיה מתנערים מאחריות ושולחים לחברת התעופה. הרי לא הזמנו באופן ישיר את הטיסות - הכל כחלק מהשירות של צבר.
מבחינתנו הם אחראים לכל תקלה שקורית, כולל הטיסות וכו' והם אלה שצריכים לערוך בירורים ולפצות במידה ודברים משתבשים בצורה כזאת ברורה.

תודה,

יאיר וקרן.



כספי סוג הנזק :
פיצוי והחזר כספי פתרון נדרש :

צבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה