פרטי התלונה

תלונות צבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי של חברת צבר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏20 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
איכלוב 11 כתובת:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה14.12.2011 סגרתי דרך חברת צבר טיסה לתאילנד עבור תאריכים 20.02-19.3 ,עבורי ועבור חברה שלי.
כמובן שבמהלך סגירת הטיסה,העברתי לנציג שטיפל בי, את כל המסמכים המבוקשים כולל הדרכון ופרטים אישיים שנדרשתי.
היות וזו הטיסה הראשונה שאני סוגרת לבדי,שאלתי אותו חוזר ושוב אם הכל בסדר ומוכן לטיסה כדי שלא ניתקל בבעיות לא צפויות שלא נדע להתמודד איתן.היה לי חשוב לדעת כל בעיה אפשרית שהוא מנסיונו מכיר כדי שינחה אותנו מה עלינו לעשות בעת הצורך.
הוא שב וטען שהכל כשורה אולם מרגע התשלום לא ניתן היה להשיג אותו בטלפון.בשבוע שלפני הטיסה רציתי לוודא את פרטי הטיסה אולם בלתי אפשרי היה להשיג אותו בטלפון.באחד הטלפונים הגענו לנציגה אחרת,אולם היא לא ידעה לעזור לנו ובכל זאת הוא לא יצר קשר לבשקתנו
מועד הטיסה היה במוצאי שבת ב20.02.2011 ולצערי הרבה בהגיענו לעלות לטיסה גילינו שתי בעיות,השם של חברתי לא היה מאויית כראוי אולם זה עבר בשלום.
בעיה נוספת שהתבררה היא שלמרות שהדרכון שלי בתוקף,תוקפו לחמישה חודשים בלבד מרגע היציאה מהארץ ואינו תואם לדרישה של תוקף חצי שנה לפחות מרגע היציאה מהארץ,דרישה שלא הובאה לידעתי כלל וכלל.
בשדה התעופה,סרבו לאפשר לי עליה לטיסה אלא אם אשלם סכום של 1,055שקל כדי לחדש את הדרכון באופן דחוף ומיידי באותו הרגע.
כמובן שלא היתה לי ברירה אלא לשלם את הסכום המבוקש כדי לאפשר עליה למטוס.
יש לציין כי החוויה היתה מאוד מלחיצה ולא נעימה וגרמה לנו לעוגמת נפש גדולה.החלטות היו צריכות להילקח תוך לחץ של פספוס הטיסה וכמובן שגזלו מאיתנו זמן אותו יעדנו למטרות אחרות שלא יצאו לפועל בשל העיכוב.(מן הראוי לומר שזו טיסה ראשונה של חברתי והיא לא זכתה להנות מהחוויה או מהדיוטי פרי לצורך העניין של העיכוב המתואר).
עקב כך,אבקש לקבל פיצוי על עגמת הנפש וזיכוי של הסכות ששולם בשל שירות לקוי ואי מסירת הפרטים המלאים הנדרשים עבור הטיסה.
מדובר ברשלנות של איש מקצוע שלא ידע להעביר את האינפורמציה המלאה לסגירת העסקה באופן תקין.
העתק חשבונית של הסכות ששולם יועבר ע"פ בקשה.

בתודה


העתק-הרשות להגנת הצרכן
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי וזיכוי על הסכום ששולם פתרון נדרש :

צבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה