פרטי התלונה

תלונות צבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
להלן תוכן מכתב תלונה ששלחנו לצבר ולא זכינו למענה - לטיפולכם נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
להלן תוכן מכתב תלונה ששלחנו לחברת צבר ולא זכינו למענה, לאחר מכן פנינו אליהם טלפונית מספר פעמים וגם לא זכינו למענה, אשמח לטיפולכם.

לכבוד חברת צבר,

הנדון: תלונה בגין רכישת נופש לרודוס בתאריך 11.9.11

בתאריך 7.9.11 רכשנו מחברתכם חבילת נופש לרודוס לתאריך 11.9.11.
סוכנת הנסיעות – שרון עמר, אשר שירתה אותנו במהלך הרכישה, הורתה לנו להגיע לנתב"ג בתאריך הנ"ל בשעה 04:00 לפנות בוקר. כאשר שעת הטיסה היעודה היא 07:00 בבוקר.

כדבריה עשינו את מירב המאמצים להגעה בזמן הנקוב לנתב"ג, ולתדהמתנו גילנו נציג מחברת ארקיע כתחליף לתהליך ההתארגנות לטיסה, שהודיע באופן לקוני שהטיסה נדחתה לשעה 15:00 בצהריים. עיכוב של 8 שעות טיסה!!! לדבריו יצאה על כך הודעה לסוכנות הנסיעות המעורבות בשעה 01:00, אך לנו לא הגיעה שום הודעה מטעם חברת "צבר". לא כאן המקום לפרט על ההכנות הרבות במהלך הלילה לקראת היציאה לפנות בוקר, וחוסר הנוחות הכרוך בכך, דבר שהיה יכול להימנע אילולי חברתכם הייתה מיידעת על העיכוב וחוסכת ממנו את עוגמת הנפש. בעקבות כך נאלצנו להמתין לטיסה בנתב"ג במשך השעות הללו ללא כל סידורי המתנה הולמים ארוחות ומקום מנוחה מינימאליים. זאת בנוסף ליחס מזלזל וחוסר אכפתי מצד שירות הלקוחות שלכם שיצרנו איתם קשר במהלך ההמתנה, ללא כל ניסיון לעזור ולהקל על המצב. לאחר כל היום המתיש הזה הגענו למלון בשעה 18:00, עייפים מאוכזבים ומותשים, וכתוצאה מכך יום חופשה שלם אבד לנו.

גם במלון המשכנו לראות ולהתאכזב שדברים שנאמרו ע"י סוכנת הנסיעות שהם כחלק משירותי המלון - לא היו אמינים: לא היה קומקום בחדר, ולא חדר גיהוץ במלון. וזאת למרות שלפי סוכנת הנסיעות הובהר לנו שיש. ובעקבות כך לא הצטיידנו בקומקום ומגהץ.

נקודה נוספת שהסבה לנו עוד תדמית שלילית לחברתכם, בתהליך ביצוע גביית הכסף בכרטיסי האשראי שלנו. הסוכנת נקבה בסכום של דולרים ע"פ השער היציג של אותו יום, ולא הבהירה לנו על כך, שהתשלום הוא לא לפי השער היציג אלא לפי שער העברות והמחאות גבוה ביום פירעון. שהוא גבוה מסכום השער היציג, היא נקבה בסכום שקלי, וזה הטעה מאוד!!!

כל הנקודות שלעיל גרמו לנו לעוגמת נפש רבה, הפסד יום חופשה, סבל וחוסר נוחות. וכמובן תדמית שלילית, לא אכפתית ותרמיתית של חברתם. כחברה רשמית הייתם אמורים להודיע על הדיחוי בשעת הטיסה, לעמוד לרשותנו במהלך שעות ההמתנה, ולתת לנו מידע אמין לגבי שירותי המלון, וגביית הכסף.

אנו דורשות פיצוי הולם על הפסד הממון ועוגמת הנפש שנגרם לנו בעקבות כך.

בתקווה להתייחסות מהירה,

צבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה