פרטי התלונה

תלונות צבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מענה ועוגמת נפש נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יוני הזמנתי לי ולזוגתי נופש דרך האתר של צבר באמסטרדאם.
החשבונית הגיעה עם הכיתוב באדום "מקום הנופש-אמסטרדאם".
מתוך הנחה שבאמת המלון נמצא באמסטרדאם התקשרתי לחברת הסעות באמסטרדאם ע''מ שימתינו לי בשדה התעופה. מול החברה גיליתי שהמלון מרוחק כ90 ק''מ מאמסטרדאם. כמו כן, כשניסיתי לברר מול נציגי השירות העבירו אותו למעלה משעה בין אחד לאחד, תוך כדי העברות לתא קולי של סבטלה, יפעת ומי לא.... אחרי כשעה הואילו להעביר אותו לאופרציה ששם הטלפון הוא בכלל פקס ויש רק צלילי שליחה של פקס.
אין מי שיתן תשובה, אין מי שיעזור וינסה לתקן את המצב כולם מפילים את הבעיה אחד על השני, ומדברים בכעס ובזלזול. באינטרנט היה כתוב אמסטרדאם וזה מה שאני מבקש מלון באמסטרדאם.....למה הם לא דוברי אמת?
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול בבעיה לפני הטיסה לחו''ל פתרון נדרש :

צבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה