|
|
|
|
|
|
שירות גרוע |
נושא התלונה: |
יום רביעי 21 נובמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב-21.11.07 הוזמנה דלת כניסה עם מועד התקנה תוך שבועיים.
למשה הגיעו להתקין ב-21.12.07 וגם הביאו דלת לא מתאימה בשל טעות בלקיחת מידות. בהתקנה חדשה ב-28.12.07 שוב הביאו דלת שלא מתאימה והפעם בגלל מיגון הידית.
בנוסף לכל הנאמר לעיל החברה אינה מספקת רמת שירות מינימלית: לא מחזירים טלפונים, לא עומדים בלוחות זמנים, לא טורחים אפילו להתנצל! לא ניתן לדבר עם הנהלה, מעבירים מפקיד לפקיד וכו'.
|
אחרי כל הסיפור הזה כבר לא רוצה מהם לא דלת ולא שום דבר אחר! |
סוג הנזק : |
החזר מקדמה מלא בשל הרת כל תנאי ההזמנה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רב מיגון שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|