פרטי התלונה

תלונות רב מיגון

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-21.11.07 הוזמנה דלת כניסה עם מועד התקנה תוך שבועיים.
למשה הגיעו להתקין ב-21.12.07 וגם הביאו דלת לא מתאימה בשל טעות בלקיחת מידות. בהתקנה חדשה ב-28.12.07 שוב הביאו דלת שלא מתאימה והפעם בגלל מיגון הידית.
בנוסף לכל הנאמר לעיל החברה אינה מספקת רמת שירות מינימלית: לא מחזירים טלפונים, לא עומדים בלוחות זמנים, לא טורחים אפילו להתנצל! לא ניתן לדבר עם הנהלה, מעבירים מפקיד לפקיד וכו'.
אחרי כל הסיפור הזה כבר לא רוצה מהם לא דלת ולא שום דבר אחר! סוג הנזק :
החזר מקדמה מלא בשל הרת כל תנאי ההזמנה. פתרון נדרש :

רב מיגון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה