פרטי התלונה

תלונות רב מיגון

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פריצת חירום של דלת תקועה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏14 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
טשרניחובסקי 15 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
יצרתי קשר עם החברה לצורך הזמנת שירות-פריצה דלת תקועה. נראמר לי שהמחיר ההתחלתי הוא 120 ש"ח עלי לציין שמדובר בדלת ישנה. בא איש שרות ועשה את עבודתו אולם דרש סכום מופקע של 873 שקלים! תוך כדי שהוא הפקיע מחירים של חלפים זולים כגון מנגנון , צילינדר וכו'. דרשתי בתוקף שיוריד את המחיר אך ללא הועיל .גנבים
כספי סוג הנזק :

רב מיגון שירות לקוחות

, תגובה:
אייל, מנהל שירות לקוחו שם ותפקיד:
קודם לתגובתנו נוסיף מס' עובדות חשובות:
1) הקריאה התקבלה לאחר השעה 21:00 בערב (על פי הרשום בסביבות 23:00).
2) ישנו קושי לאמוד את מחיר הפריצה בטלפון שכן ישנם מס' סוגי דלתות ומס' גדול מאוד של תקלות הדורשות פריצה.
3) אעפ"כ נוהגים אנו לאמוד את מחיר הפריצה סביב ממוצע הפריצות בהתאם לכל דלת, עפ"י בקשת הלקוח. במקרה דנן דובר בדלת עץ ולכן עבור פריצה פשוטה (ללא נזק) אנו גובים בסביבות 120+מע"מ כחוק כמו כן, אנו מדגישים בשיחה הראשונית כי אין זהו המחיר המדויק וכי המחיר יכול להיות גבוה יותר בהתאם לסוג הפריצה.
4) במקרה דדנן סוג הפריצה היה פריצה קשה; קרי, היה צורך בקדיחת הצילינדר, שבירתו, תוך פריצת הדלת.
5) מחיר הפריצה המדויק נאמר לו קודם לפריצה עצמה ע"י המתקין אשר הגיע אליו תוך 20 דק' (!). כמו כן נאמר לו כי לאחר הפריצה ייאלץ להחליף לכל הפחות צילינדר ואם הבעיה הינה במנגנון אזי גם מנגנון.
6) כל המחירים נאמרו לו קודם לביצוע השירות. הלקוח יכל לבטל את השירות בו במקום ולשלם רק עבור דמי הגעה 50 ש"ח+ מע"מ. (מחיר סימלי לכל הדעות).
7) המתקין ביצע את הפריצה במקצועיות תוך זהירות מירבית שלא לפגוע בדלת - לאחר פריצת הדלת (אשר כרוכה בשבירת הצילינדר) נסתבר כי גורם הבעיה היה המנגנון אשר היה בתוך הדלת.
8) שוב נאמר ללקוח כי יש צורך בהחלפת המנגנון בנוסף לצורך להחליף את הצילינדר השבור.
9) הלקוח הלין על המחיר בתואנה כי הוא לא ציפה לכזה מחיר יקר. לכן, המתקין יצר קשר עם המנהל וביקש הנחה בעבורו.
10) המנהל הקנה ללקוח הנחה ע"ס 50 ש"ח והתשלום אשר הלקוח היה צריך לשלם נותר : 873 ש"ח כולל מע"מ כחוק.
11) הלקוח הסכים למחיר האמור ואף חתם על אישור ביצוע העבודה לשביעות רצונו (הליך שיגרתי בסיום כל עבודת שירות).
12) הלקוח קיבל בנוסף אח' לשנה (אע"פ שאנו נותנים אחריות ל-3 חודשים) וכן קיבל 20% הנחה עבור כל שירות/מוצר נלווה להבא.

באם הלקוח באמת היה מעוניין בעזרתנו היה, הלה, יוצר קשר עם החברה אשר פעילה 24 שעות ביממה (!).העובדה כי הלקוח העדיף לפנות לערכאות שונות קודם לפנייה ישירה לחברה לבירור העניין, מלמדת על חוסר תום ליבו המשווע.

כמו כן ברצוננו להדגיש כי קיימים מס' חברות המיצרות ומייבאות חלפים לכל סוגי הדלתות. אנו עובדים עם החברות המובילות בשוק - בעוד שישנן חברות רבות אחרות אשר מתקינות/מוכרות חלפים זולים המיוצרים בסין (!) ואשר מתקלקלים תוך תקופה קצרה עובר לתיקון - חלפים אלו נמכרים בשליש המחיר ולעיתים אף יותר. כמו כן הלקוח לא קיבל רק את המוצר כי גם שירות התקנה, הרכבה ואחריות בעבורו.

חברתנו דוגלת במתן שירות אדיב, אמין ומהיר - מילים יפות אלו בנויות על תילי תילים של שנות ניסיון עבודה ושירות.


תגובה:
ראשית אנו מודים על כך שהפנתם את תשומת ליבנו כי קיים לקוח אשר אינו מרוצה מאיתנו.
אין אנו מבינים מתלונתו של יואב האם גם לא היה מרוצה מהשירות או שמא הלין רק על המחיר. שכן, המחיר נקבע מראש (ומוצג במחירון שהמתקין הראה לו) כמו כן, המלין אף קיבל הנחה סימלית והטבות נוספות.

על פי כל האמור אין אנו רואים כל עוול שנעשה ללקוח בשירות שניתן.

באם המלין יוכל לדייק יותר באשר לפשר בעייתו (פרט למחיר) אזי נוכל לנסות ולעזור לו.

עצם ההלנה כי המחיר מופקע ללא כל הוכחות שהן לטיב המוצר שנמכר ו/או טיב השירות אינו מלמד דבר.

נשמח לשרת את הלקוח באם הלה ייפנה ישירות אלינו ע"מ לפתור את בעייתו.

בכבוד רב,
רב מיגון
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה