פרטי התלונה

תלונות רב מיגון

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיר מופקע ביותר (כמעט פי 3) להחלפת צילינדר סטנדרטי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
טשרניחובסקי 15 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
הזמנו את החברה להחלפת צילינדר במנעול.

המנעול שהוחלף הינו מסוג מולטילוק גלגל קטן 7x7 (סטנדרטי לחלוטין).
המחיר שנדרש היה 640 ש"ח. התנהל דיון על המחיר הגבוה עם המתקין אך הוא סיפק הסברים שונים ובעיקר כי "מחיר הברזל עלה ולכן מנעולים יקרים". בתמימותי שילמתי את המחיר.

למחרת מנעולן אחר אמר לי כי "דפקו אותי" והמחיר אמור להיות 250 ש"ח. לא האמנתי לו לחלוטין ולכן ביררתי מחירים להתקנת צילינדר מסוג זה עם שני מנעולנים שונים (באופן אקראי מספר הטלפונים - מאושרי משטרת ישראל, מנעולנים מסודרים וכו') בלי לציין כל קשר לכך שכבר התקנתי. שניהם נקבו באותו מחיר של 250 ש"ח. המחיר נראה סטנדרטי והרבה יותר הגיוני.

יש לציין שלכולם ציינתי שאני מעוניין במחיר של צילינדר כולל התקנה כולל שרות אחריות ומע"מ.

יצרתי קשר עם חברת רב מיגון (דיברתי עם אורה) שמשכה אותי לאורך שבוע עד שאיימתי בביטול העסקה ואז חזר אלי המנהל (שאיני זוכר את שמו).

הוא תירץ בתירוצים שונים את המחיר, החל ממחיר הברזל, דרך עלות שירות, השמצת מנעולנים אחרים בתחום - שאחרים ירמו אותי, יפרצו לי לבית "פריצה שקטה" אם אעשה אצלם - וכל אלו סיבות להבדל במחיר. (שיחליטו - או שהמחיר הוא בשירות או בברזל).

בנוסף אמר לי שהשיחה מוקלטת (הבחור כנראה מנוסה בתגובה ללקוחות שמתלוננים) ושבכלל הוא אינו נוהג לדבר עם לקוחות (אני הראשון) איזה כבוד נפל בחלקי - אוי לחברה שמנהלה אינו נוהג לדבר עם לקוחותיו.

כשראה שההסברים אינם הגיוניים (והבין ששנינו יודעי םשהוא הפקיע מחיר) באמת הציע לי זיכוי כספי בבית העסק שלו (שאין לי מה לעשות עם זה) או התקנת מנעול משוכלל יותר (שכנראה שווה את המחיר המופקע ששילמתי על המנעול הפשוט, אבל גם עם זה אין לי מה לעשות).

כאשר ביקשתי החזר כספי לא הסכים ודחה זאת על הסף.

חיפשתי את שם החברה באינטרנט ומיד מצאתי אותו באתרכם, והפלא ופלא - עוד מקרה של מחיר מופקע. http://www.tluna.co.il/companies/companyComplaint.asp?companyID=960&compID=7100&PageCurr=1&numOfRow=1&

האמת, אינני מאמין שתצליחו לעשות משהו, אבל לפחות עכשיו במנועי חיפוש באינטרנט חברת רב מיגון תימצא בהקשר של מחירים מופקעים. הדרך היחידה של החברה לשפר את מצבה יהיה ע"י מתן פיצוי כספי בכל זאת - דבר שיצויין באתרכם גם כן וימזער את הנזק.

להבא אחפש באתר זה לפני שאצור קשר עם חברות אחרות ואפיץ את אתרכם בין אנשים אחרים שנתקלים בבעיות אלו על בסיס יומי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

רב מיגון שירות לקוחות

, תגובה:
איל - מנהל שירות לקוחו שם ותפקיד:
לצערנו השוק פרוץ למחירים. חברתינו הנה בין הגדולות בשוק ועל כן נתקלת בלקוחות רבים.
המנהל אינו נוהג לדבר עם הלקוחות משום שלשם כך יש אנשי שירות לקוחות בחברה. כמו כן הלקוח אינו מדייק באשר לכך ש"משכו אותו שבוע ימים" שכן נאמר לו כי עליו להמתין עד אשר המנהל יחזור מהמילואים על מנת לשוחח עימו.

מקדמת דינא המנהל שוחח עם הלקוח והסביר לו את פשר העלויות. אשר הוסבר לו מפורט בקצרה דלעיל אולם חסרים מספר עובדות;
הלקוח ביקש שנגיע אליו בשעות הערב המאוחרות מעבר לשעות פעילות העבודה הרגילים (20:00). בשעות אלו נהוג לגבות מחיר נוסף אשר הינו גבוה בכ-50% ממחיר שירות דומה בשעות העבודה הרגילות. כמו כן המחיר נאמר לו מראש ונתבצעה שיחה ע"י הלקוח בזמן שהמתקין שהה בביתו למנעולן מתחרה - המתקין אמר למנעולן המתחרה את הדגם המדויק של הצילינדר והמנעולן המתחרה אמר לו את המחיר שהוא היה גבוה ממחירנו בכ-100 ש"ח.
אעפ"כ ומקידמת דינא, מנהל החברה שוחח עימו לפני ימים אחדים, והציע לו הצעת פשרה. הלקוח דחה את ההצעה על הסף אע"פ שהייתה הולמת ומכובדת לכל הדעות.

שוק המנעולים פרוץ ורחב ואנשים פרטיים רבים מתיימרים למכור צילנידרים של חב' מולטילוק ע"י מכירת צילינדר סינים מזוייפים. כמו כן, בשל התחרות הרבה כל בעל מקצוע מנסה להשמיץ את מתחריו. אולם, כל מחיר של חברה אשר משווקת את מוצריה של מולטילוק ומכבדת את עצמה עומד במרווח מחירים מסויים אשר במקרה זה אינו חרג ממנו. כמו כן, המחיר אשר הלקוח טוען כי קנה את הצילינדר מלמד על כך שהצילינדר אינו מקורי או שמא אינו מאותו סוג של הצילינדר שנמכר ללקוח והתאים ספציפית לדלתו. כמו כן גם באם נניח כי זהו המחיר של הצילינדר הרי שעליו יש להוסף את עלות העבודה (בסביבות 200-250 ש"ח מחוץ לשעות העבודה) ועל זה את המע"מ... ואז המחיר יוצא בין 500-600 ש"ח. כך שהמחיר שנגה אינו חורג ממתחם הסבירות. כמו כן, מיותר לומר כי צילינר אשר הלקוח קונה בחנות אינו כולל התקנה והאחריות כלשהי.

תגובה:
הוצעה ללקוח פשרה, אולם הוא דחה אותה ועל כן אין ביכולתנו לעשות מעבר לכך.
נשמח לשרת את הלקוח באם ייפנה אלינו בשנית.וההצעה עדיין עומדת בעינה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה