פרטי התלונה

תלונות רב מיגון

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפקעת מחירים, הונאה וניצול מצב מצוקה נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
? גם בחשבונית לא מצוין כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוני להוקיע את חברת "רב-מיגון" טל' 050-5937777 (אצלי היה העובד אייל)בציבור ולמנוע מאזרחים תמימים נוספים "נפילה בפח" ע"י אנשי החברה הזו, המפקיעים מחירים ומנצלים מצב מצוקה של אנשים שביתם נפרץ ואינם פנויים לעריכת סקר שווקים למציאת המנעולן ההגון, שלא יפקיע מחיר וגם ישאירם עם מנעול בדרגת בטיחות קטנה מזו שמראש היתה מותקנת בדירה. וזה סיפור המעשה:
ביתנו נפרץ באותו יום מר ונמהר ׁ1/5/06. הפורצים עקרו את המנעולים מהדלת, חדרו לכל פינה בבית לקחו את שללם וכשהגענו הביתה לאחר יום עבודה ולימודים נרעדנו למראה הבית והיינו המומים ואובדי עצות. פעלנו כפי "שצריך" (חברים הדריכו אותנו- למרות שאתה מכיר את הפרוצדורה, במצב עצמו אתה לא יודע אנה תפנה?). הזמנו משטרה, עברנו מטלפון לטלפון לביטוח (המשרדים היו כבר סגורים...). הדלקנו נר זיכרון וחיכינו למילתו של השמאי, שאישר לנו הכנסת מנעולים חדשים למען לא נשאר עם דלת פרוצה והחילונו לסדר החדרים, לפחות להכין מקום שינה.
את מספר הטלפון של חברת "רב מיגון א.ח. טכנולוגיות מנעולים מתקדמת" קיבלנו מחבר שקיבל לביתו "מדבקת מגנט". בצר לנו התקשרנו אליו ולא טרחנו לערוך סקר שווקים וברור מעמיק. הגענו לאייל שהיה מוכן להגיע "תוך שעתיים ותיקחי בחשבון שהיום ערב חג!" (הדבר היה בשעה 6 בערב לערך). ואמנם הגיע הבחור בסביבות 8 בערב. הציע לנו מנעול מעולה הנמצא היום בראש רשימת המנעולים של רב בריח המצוינים לדלת כשלנו. אבל חייבים שני מנעולים ושתי "רוזטות". ממש כמו מנעול של כספת. אני כמובן ברב חרדה ובלבול ניסיתי להבין מעבר לצורך בשדרוג הבטיחות במיגון דלתי למה המחיר כל כך גבוה (450 ₪ למנעול, לפני מע"מ ולא כולל הרוזטות!!!). הבחור, שמו אייל, הוסיף ושיבח את המוצר ואת טיבו וערכו הבטיחותי הרב.לשאלותיי לפרטים נוספים על החברה ענה שמשרדיהם הראשיים בת"א, המנהל שמו עמית והם עובדים עם משטרה, עם הבנקים וכו' . התנהג בחברות, נענה להזמנה לשתיה קלה וערך את החשבון הסופי בסך 1339.75 ₪ תבין וטקילין. למראה הזדעזעותי- אמר "אבל קיבלת מנעול מעולה עם נעילת בורג מיוחד וגם ערכת מפתחות רזרביים ובכלל אל תדאגי הביטוח ישלם על הכל" . שילמתי. וכי היתה לי ברירה. הרגשתי שבטיחותית אני מסודרת .
...עד למחרת עת הגיע השמאי והודיעני כי א. המנעול לא משהו מיוחד (MAGNUM- SECURE LOCK SYSTEMS – השם על חבילת המפתחות). והמנעול אמור לעלות 150 ₪ כולל מע"מ האחד!
חברה ערכה סבב ברורים אצל מנעולנים שונים: 1) בטלפון, על פי תיאורה נמסר לה שמנעול עולה 300 ₪ האחד ואין צורך ביותר מכך.
2) בחנות טמבור, שם הראתה את החפיסה עצמה ונאמר לה כי עלותו 69 ₪!!!
אין לי עדיין מושג אם אקבל ומה אקבל מהביטוח, אבל חשוב לי להזהיר אחרים מפני אנשים חסרי מצפון המנצלים אנשים הנמצאים במצב רגיש, מבולבל ופגיע דורשים סכום עתק (מעבר לכל פרופורציה גם אם מוסיפים עלות עבודה בערב יום הזיכרון!), ומשאירים אותך במצב לא בטיחותי- אותו בעצם באו לתקן מלכתחילה.
בברכה
בתיה פריד

כספי סוג הנזק :
בעיקר אזהרת הציבור משימוש בשירותיה המפוקפקים של חב פתרון נדרש :

רב מיגון שירות לקוחות

, תגובה:
אייל - איש השירות אשר שם ותפקיד:
הלקוחה הזמינה את שירותי החברה בערב יום הזיכרון - אשר מקביל במהותו לערב שבת וחג. על כן, המחירים אשר החברה גובה הינה ככלל הנהוג בשוק - תוספת של כמעט 50% למחיר. הלקוחה קנתה בנוסף למנעול MAGNUM שהוצע לה, מנעול כספת מסוג גו'אל וכן שתי רוזטות (כפי שציינה זאת). המחירים אשר נאמרו ללקוחה הינם כוללים את השירות - כמו כן הוצעו לה מבחר דגמי צילינדרים יקרים וטובים יותר אולם הלקוחה ביקשה את הבסיסי ביותר (שאף הוא מצויין לכל דבר). הצילינדר הבסיסי עולה ללא התקנה 300 ש"ח. אולם, היא נצטרכה אך התקנה בערב יום הזיכרון ולכן הלקוחה שילמה בגין השירות והצילינדר 450 + מעמ כחוק. כמו כן, הלקוחה אף קנתה מנעול גואל אשר מחירו היה 550 + מעמ כולל התקנה. בנוסף הוספו לה שתי רוזטות לפי המצלתנו במחיר עלות בלבד של - 150 ש"ח.
כל המחירים נאמרו מראש והוסבר ללקוחה כי אנו גובים מחיר נוסף בגין העובדה שהשירות מתקבל כשירות חירום בערב חג.
כמו כן, לגבי מחיר אשר היא מצאה על האריזה - ישנם ספקים רבים כיום אשר מוכרים צילינדרים מזויפים. הלקוחה רשאית לשאול כל מנעולן אשר מכבד עצמו באם קיים מנעול איכותי שמחירו לספק (בניגוש למחיר לצרכן) נופל מסך של 100 ש"ח והיא תיווכח באופן ניגזר מכך שהמנעול ש"חברתה" ראתה אינו אותו מנעול שהיא רכשה מהחברה.
תגובה:
מצער לדעת שהלקוחה לא השכילה להתקשר ולפנות לחברה קודם לפירסום באתר זה שכן יכולנו להסביר ביתר בירור את אשר הוסבר לעיל.
יתרה מכך - מצער לדעת שישנם לקוחות אשר אינם מעריכים את טיב השירות שניתן להם - בעל מקצוע שמגיע בזמן שנקבע גם בערבי חג כדוגמת יום הזיכרון - ונותן להם שירות אמין ומקצועי תוך המלצה כיצד למנוע מהישנות מקרה דומה בעתיד.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה