שירות לקוי, |
נושא התלונה: |
קרליק עופר |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מרכז שוסטר רמת אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שירות רע מאוד ארקפה -לפני כשבוע וחצי הייתי בארקפה ,מרכז שוסטר רמת אביב ,בפגישה ,רצינו להזמין וראינו שארוחת הבוקר נראית אטרקטיבית,בקשנו להזמין ואחד העובדים בדלפק ,אמר שאי אפשר ,שאלנו למה ,אמר שאחרי שתיים אי אפשר להזמין .
ציינו שלא רשום באף מקום מגבלה ,כולל לא בשלטים הממחושבים שעל הקופות שהכי נוח לעדכן עליהם .
גמגם ואמר יש לנו רק טבח אחד ,בקשנו מנהלת משמרת ,הגיעה בחורה צעירה בשם נטלי או בדומה ואמרה שאין ארוחות בוקר עכשיו ,לא הציעה פתרון אחר ולא שום דבר פשוט נעמדה מולינו והתעקשה ,החכמה ,אמרה לא רשום שיש והיתה מאוד לא נעימה ,
צלמתי התפריט ובקשתי לקבל טלפון של אחראי מעליה ,לא הסכימה לתת לי ,אלא נהנתה מהתנצחות מולי ,ויתרתי ולא עזבתי את המקום ,כי הייתי בפגישה.
מה לדעתכם קרה פה ,? איך יכלה לטפל אחרת במקום ?האם התנהגה כך כי היא כזאת או שהרשת אבדה את יכולתה לתת לעובדים כלים להתנהל ,ידוע בשנים האחרונות שארקפה מדשדשת ,האם לכך יש סיבה גם ,אשמח לתגובות .
|
|
|
|
|