פרטי התלונה

תלונות עורך דין מיכאל הורביץ

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיק שחזר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ר"ח לוי משה 16 ראשון לציון כתובת:
אי. אר. אן ישראל בע"מ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כ- חודשיים ביצעתי קניה בסופר אבא ויקטורי בשדרות ושילמתי בשיקים דחויים לאחר שעברו בדיקה במכשיר מיוחד שמאשר שאין שום בעיה בחשבון וגם לקוח שלא חזרו לא שיקים לאחר כחודש ניקלעתי לבעיה כספית והשיק חזר חודש לאחר שהשיק חזר נישלח לי מיכתב מהעורך דין הנ"ל על דרישה לתשלום חוב והתראה לפני הליכים מישפטיים בשם חברת אי.אר.אןישראל בע,מ סכום השיק היה על ס"ך של 708 ש"ח פלוס דמי גביה משפטית 150 ש"ח שאני אמור לשלם 7 ימים מיום קבלת המיכתב יום לאחר קבלת המיכתב יצרנו קשר עים החברה הנ"ל שמיספרו 03-9534333 ודיברתי עים בחורה בשם יפעת עד כמה שזכור לי אותה בחורה היתייחסה אלי בצורה ממש גועלית ומחפירה ביותר תוך כדי השמעת איומים שבמידה ולא השלם את הכסף בתוך יום אחד זה ישלח להוצאה לפועל וכל מה שביקשתי זה לשלם את החוב בשתי תשלומים והיא גם צעקה עלנו שהשיקים העתידים שנימצאים ברשותם יחזרו ולכן היא לא מוכנה לדבר היתנו ביכלל בערב אישתי ניסתה ליצור איתה קשר והיא ענתה להבצורה יותר גרועה תוך כדי צעקות שאלתי הראשונה האים אפשר לישלוח התראה מעורך דין לפני פניה ללקוח לסילוק החוב שנית אני חושב שמישרד עורכי דין שמכבד את עצמו צריך להחזיק פקידות שיש להם מעט יחס אנושי כלפי בני אדם וביכלל אני מקווה שבעיבות התלונה הפקידה תיתיחס יותר טוב ובצורה יותר מכובדת לאנשים מאחר ובמצב היום כל אחד יכול להיקלע לסיטואציה הזאת אני מודה לכם מאוד על היתיחסותכם לתלונה זאת ואים תיצתרכו עוד פרטים לגבי תלונה זאת אשמח לשתף אותכם תודה רבה רבה לכם
עוגמת נפש סוג הנזק :
להודיע ללקוח על החזר שיק לפני נקיטת אמצעיים מישפטי פתרון נדרש :

עורך דין מיכאל הורביץ שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת מחלקת גביה אי אר שם ותפקיד:
תגובה לתלונה תגובה:
קודם למכתב עורך הדין יצרנו קשר עם מר ארפי בכתב ובטלפון. לאחר שמר ארפי לא השיב לפנייתנו וכשלושה שבועות לאחר מועד הפירעון של הצ'ק הועבר העניין לעורך הדין של החברה ששלח מכתב דרישה לתשלום החוב. מר ארפי יצר עמנו קשר מספר ימים לאחר מכן וביקש לפרוס את התשלומים עבור החוב. הסכמנו לכך, אולם ביקשנו שהתשלום הראשון יהיה מיידי, מר ארפי לא הסכים לכך. לפי הבירור שערכתי היחס של יפעת והטיפול בנושא היה נאות ומקצועי.
אציין, כי לחברתנו מחלקת גביה מקצועית וותיקה ומיומנת שמטפלת במקרים רבים לפי נהלים מסודרים, בהוגנות, אנושיות ומקצועיות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה