פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי בסטודיו עקב הונאות ברכישה טלפונית נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שדרות בנימין 60 נתניה כתובת:
סטודיו C נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב- 25/04/06 נרשמתי במוקד הטלפוני לסטודיו, כאשר במכירה הטלפונית נאמר לי ולחברה נוספת כי נוכל לאחר קורס של חודש וחצי (12 מפגשים) להכנס לפעליות השוטפות של הסטודיו ולבחור מכל אחד מהשעורים שמציע הסטודיו.
במהלך הקורס(לקראת סיומו) התברר לנו דרך המדרכיה כי הדברים שגויים ושאין לנו שום אופציה להכנס לכל הקורסים אלא לרק לחלק מוצמצם, משמע קורסים אחרים שנחשבים שעורי אקסטה לא נכללים בתוכנית וכניסה אליה תהייה כרוכה בתשלום נוסף ולא מבוטל של 59 ש"ח לחודש בהתחייבות לחצי שנה.מעבר לכך הפרטים המופעים באתר האינט' של הסטדיו גם הם דברים מטעיםhttp://www.studioc.co.il/about.asp
לאחר נסיונות חוזרים ונשנים לשוחח עם מוקד השירות הארצי של סטודיו C, נענתי בתשובות מזלזלות שטוענות שלא היו דברים מעולם ושאין סיכוי שאלו הדברים שנאמרו לי, אבל שהם מוכנים לבוא "לקראתי" ולבטל את המנוי למרות שאין מדיניות ביטולים וכל זאת תמורת סכום "סימילי" של 599 ש"ח (כאשר תשלום עבור חודש במנוי שעשיתי הוא 260 ש"ח).
כאשר הבעתי את אי שבעותי רצוני מהנושא ובקשתי לשוחח עם מנהלת במוקד השירות שלהם נענתי בצורה אף יותר מזלזלת שזו האופציה היחידה ושהם בעצם עושים לי סוג של טובה.
לאחר שבוע של שיחות חוזרות ונשנות נאלצתי לבטל את המנוי מכיוון שהסתיים הקורס וכרגע מתחילים השיעורים ה"רגילים" ולא נותרה לי שום ברירה אלא לבטל כדי שאופציה זו אכן תהייה אקטואלית עבורי.
ולכן כמובן נאלצתי לשלם 599 ש"ח ובטח שגם להמתין לפחות חודש לביטול העסקה החצי שנתית שעשיתי מול הסטודיו בתחילת ההתקשרות.
כיום אני "הלקוחה הקטנה" עומדת מול החברה הנ"ל ונאלצת להכנע למרותה למרות שאף לו אחד מהתנאים הללו צויין בפני בצורה רישמית ע"ג מסמך או
טלפונית ( הקורסים שאליה לא ניתן להכנס), ומעבר לכך נאלצת לשלם תשלום מופרז עבור הקורס שגם זה סכום שלא צויין באף אחד מן החוזים.
כספי סוג הנזק :
ברצוני לקבל החזר כספי עבור עלות הקורס המופרזת( 599 פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה