פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול/מכירת מנוי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז בן גוריון ראשל"צ כתובת:
מרכז בן גוריון ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 7-8-2014 נרשמתי לסטודיו סי כחודשיים לאחר לידה, לאחר שרכשתי מנוי ממישהי באתר יד 2. המנוי היה לשישה חודשים. בעת העברת המנוי משמה אלי לא צויין דבר בהקשר לפגיעת זכויותיי במידה ואם ארצה לבטל את המנוי או להעבירו הלאה כפי שאני עשיתי. את המנוי העברנו על שמי כשלושה שבועות לפני והתמנתי לתחילתו של קורס בוקר חדש שיחל. התשלומים החלו ביום שהחל הקורס. לאחר שמונה מפגשי הקורס הלכתי למספר שעורים והבנתי שזה לא בשבילי. היו המון נשים בקורס ולא היה מקום אפילו לשים מזרן ואני שבאתי עם תינוקת תמיד נכנסתי אחרונה לאחר הנקה ולא הייתי מוצאת פינה להידחס בה. שרות הבייביסיטר שמוצע הוא בעצם שמירה על תינוקות ישנים או שותקים, וקראו לי המון לצאת החוצה לילדה, דבר שהפריע לי באופן משמעותי מבחינת הפסד של מתיחות או חלקים בשעור שהפסדתי, וכל זה הקשה עלי מאוד להיכנס לאוירה ולקצב כך שנותרתי מאחור מתקשה ומתוסכלת. אין לי תלונות כלפי הבייביסיטריות, פשוט הדבר לא היה קסום כפי שנשמע ולא איפשר לי להתקדם בשעורים. אז מהר מאוד הבנתי שזה לא בשבילי ואני רוצה לעזוב. ברגע שהגעתי להחלטה זו נמסר לי שאין שום דבר לבטל את המנוי,לא למכור אותו,לא לבטל בקנס ולא לקבל "השהיית מנוי" שמגיעה לכל אחד, ובמילים אחרות, אני תקועה עם המנוי ויהיה מה. באמצע ספטמבר הפסקתי ללכת ואני עדיין משלמת 240 ש"ח בחודש ונשארו לי לשלם עד ינואר (כולל). אציין גם ששילמתי דמי הרשמה של 300 ש"ח שהם יקרים מדמי הרשמה רגילים כקונה מנוי יד שניה.
כיצד אני יכולה לקבל את כספי חזרה? 4 חודשים מאז הפסקתי ללכת ושעוד נשארו. תודה
כספי סוג הנזק :
החזר כספי של 240X4 שזה 960 ש"ח פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה