|
|
|
|
|
|
קושי בבטול מנוי |
נושא התלונה: |
יום ראשון 11 דצמבר 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
יבנה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפי קריאת התלונות אני רואה שהרשת הזו מתנהגת וממשיכה להתנהג באותה צורה נרשמתי לסטודיו סי השתתפתי ב2 שעורים בלבד מיותר לציין שמחלקת מכירות לאחר ששאלתי כמה וכמה פעמים (בגלל שידעתי את הקושי בסוג עבודה בה אני עוסקת )האם המנוי ללא התחייבות ושוב ושוב נאמר לי שהינו ללא התחייבות לאחר 2 שעורים ביקשתי לבטל וכאן התחיל הסיוט האמיתי כמובן שאמרו שניתן להמיר בדיאטנית או לנסות למכור כמובן שכעסתי מאוד אבל לא עזר "העונש " על ביטול המנוי לאחר שבועיים ועבור 2 שיעורים 1300 ש"ח התקשרתי למנהלת הסטודיו ביבנה אמרה שתבדוק כי זה אכן נראה לה יקר מידי עבור 2 שיעורים וחזרה אליי כי תינתן לי הנחה של 100שקלים ואני שואלת לאחר כל כך הרבה תלונות ולאחר שהרשת ממשיכה להתנהל באין מפריע בעושק המנויים ועשיית עושר הכיצד ??????
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
סטודיו סי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|