פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏25 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
התעמלתי ברשת כ- 8 שנים. לאחרונה איני רואה תוצאות ומרגישה כי השיטה מיצתה עצמה לגבי. למרות התלבטויותיי הרבות חידשתי בסופו של דבר בתחילת חודש אפריל (2.4.07), את המנוי לשנה נוספת. כעבור שלושה שבועות שבהם היה גם פסח החלטתי שאיני רוצה עוד להתעמל ברשת וביקשתי ממנהלת הסניף בו התעמלתי לבטל את המנוי (תאריך הפנייה 25.4.07). להפתעתי נתקלתי בתשובה "אי אפשר לבטל מנוי". יצויין גם כי פניתי באי מייל לשירות לקוחות ואף שוחחתי עם הגב' מיכל זוארץ משירות לקוחות, אולם לצערי נתקלתי באותה תשובה מרגיזה ולא הוגנת. מאחר ומדובר בשירות שעליו אני משלמת כל חודש מראש, אני לא רואה שום סיבה מוצדקת, מוסרית או חוקית שלא לבטל את המנוי. עבור החודש בו התעמלתי הגיוני שאחויייב אבל עבור 11 חודשים נוספים בהם איני מעוניינת להתעמל אני מבקשת שלא אחוייב.
אני לא מעוניינת במוצר/שירות חלופי. זו זכותי המלאה כצרכנית לבטל שירות שאינו מספק לי את התוצאות הרצויות. התנהלות החברה בעניין זה אינה הוגנת בעיני וחבל שהם בוחרים להשאיר טעם רע בפה ללקוחה ותיקה כמוני.
כספי סוג הנזק :
ביטול מנוי והשבת תשלומים שנגבו מעבר לתשלום הראשון. פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
ורד אשטן - מנהלת מח' ש שם ותפקיד:
הגב' אורית וייס רביב רכשה מנוי שנתי בחברתנו.
כלקוחה ותיקה של הרשת, אנו מניחים כי לגב' אורית וייס רביב ידוע שע"פ נהלי הרשת אנו מאפשרים נקודת יציאה לאחר 6 חודשים.
במהלך חודש אפריל, לאחר שהחלה לממש את מנוייה ברשת, הגב' אורית וייס רביב פנתה לסניף בבקשה לבטל את המנוי. מדיניות חברתנו איננה מאפשרת החזר תשלום בשום מקרה של הפסקת הפעילות ע"י הלקוחה. אנו מעמידים ללקוחותינו אפשרות של הקפאת המנוי, העברתו ללקוחה חדשה או המרה למגוון מוצרים, כגון: דיאטה, ריקודי בטן, יוגה, קבוצות הליכה וכו'.
תגובה:
באופן חריג ולפנים משורת הדין, הוחלט ע"י הנהלת הרשת לבטל את מנויה של הלקוחה בחיוב של חודש התעמלות + דמי ביטול. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה