פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי שלא התחיל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מוקד ארצי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נרשמתי לסטודיו סי אך עדיין לא התחלתי את המנוי ומכל מיני סיבות אישיות החלטתי לבטל.
הודעתי שבוע לפני השיעור הראשון למוקד הארצי ושוחחתי עם נציגת המכירות שטענה בפניי שעל מנת לבטל ,אחוייב ב119 ש"ח, דמי ביטול.
סירבתי ודרשתי לדבר עם א.משמרת/מנהל, נאמר לי שעד 48 שעות יחזרו אליי.
חזרה אחרי למעלה מ48 שעות, מישהי שאפילו לא הציגה את תפקידה בחורה
בשם נריה.
אני חייבת לציין שאחרי השיחה איתה,אינני מעוניינת בשום קשר למותג "סטודיו סי"
לקוח שאפילו עוד לא לקוח בפועל ,מקבל שירות כל כך לקוי ועגום ממי שאמור להיות בתפקיד ניהולי,פשוט בושה.
חבל שאין הם מודעים לכוח שיש לפרט לפעמים,כי המלצות חמות על סטודיו סי לא יהיו לי לומר.
כרגע המצב הוא שסטודיו מעוניין לגבות ממני 119 ש"ח על שום דבר, אני חושבת שהתרעתי הינה מספקת על מנת למלא את המקום החסר וללכת "ראש בראש" עם לקוח חדש לא יועיל לשמה של החברה אם כי יגרום לתוצאה ההפוכה.



כספי סוג הנזק :
לא לגבות דמי ביטול בטווח זמן סביר פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה