פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת החזר בגין הקפאת מנוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
סניף קריות כתובת:
ראשי בן גוריון 20 גבעת שמואל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-10.05 הקפאתי 3 חד' מתוך מנוי חצי שנתי ברשת בעקבות הריון. ב-1.07 פניתי לסניף בקריות להעביר את המנוי לחברה הפקידה בסניף טענה כי ההקפאה היא לחצי שנה בלבד ולא ניתן לממש את הזכות כי חלפו שנתיים. טענתי כי מעולם לא נאמר לי שמדובר בחצי שנה בלבד ומעבר לכך מדובר בסכום כסף שלא מומש.הופניתי לסניף הראשי בתל אביב שוחחתי עם נעמי ואמרה לאחר בדיקה שמבחינתם "אין מה לעשות" ובמילים אחרות זו בעיה שלי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי או לחליפין אפשרות העברת מכירת מנוי לחברתי פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
מורן ג'רבי, מנהלת מחלק שם ותפקיד:
עפ"י נהלי רשת סטודיו "c" , לקוחה אשר מקפיאה את מנויה בעקבות הריון יכולה לממש את ההקפאה עד חצי שנה לאחר הלידה.
בנוסף מצוין בנוהל הרשת כי לא ניתן לקבל החזר כספי עבור הקפאה.
הלקוחה בנשצ'יק ליאת הקפיאה את מנויה בשנת 2005 ופנתה לצוות הסניף כשנתיים לאחר מכן וביקשה החזר כספי עבור ההקפאה או העברת ההקפאה ללקוחה אחרת, בקשה שהיא בניגוד לנהלי הרשת שצוינו לעיל.
תגובה:
לצערנו מאחר ובקשת הלקוחה הינה שלא עפ"י נהלי הרשת ומאחר ועברו שנתיים מרגע שהקפיאה את המנוי, לא ניתן למלא אחר בקשתה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה