פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
סניף צמרות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש אפריל התחלתי קורס הכנה לשיעורי עיצוב בחברה.
לאחר שלושה שיעורים בקורס ההכנה קבלתי קידום בעבודה ולא התאפשר לי להגיע יותר לשיעורים. הקידום זה דבר שלא היה מתוכנן באותו הזמן.
ברשת של סטודיו סי לא מאפשרים לי לבטל את המנוי.
לפי משורת הדין אני מבינה שלא ניתן לבטל את המנוי אם אתה לא ממציא אישור רפואי ממומחה.
שלא נדבר על העניין בנושא השירות הלקוי וחסר המענה של החברה. כל פעם לא ניתן לדבר עם אחראי או מנהלת בתשובה שהיא תחזור אליך לפחות בעוד יומיים.
התשובות במענה הטלפוני שלהם "עלייך לקחת אחראיות על מעשייך" הן טיפשיות ולא רציניות במיוחד מפי אנשים שמייצגים חברה שאמורה להיות רצינית בשירות שהיא נותנת.
נראה לי גניבה שמחייבים אותי להמשיך לשלם על שירות שאינו מספק את הצרכים שלי ושאינו מתאים לי. בכל מקום כמעט ניתן לבטל שירות. חבל שאתם גורמים לאנשים לעוגמת נפש ומרמור.

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
מורן ג'רבי, מנהלת מחלק שם ותפקיד:
יפעת רכשה מנוי ראשוני שנתי שהחל בתאריך 27.4.08 ואמור להסתיים בתאריך 26.4.09. עפ"י נהלי רשת סטודיו "C" עלייהם חתמה הלקוחה,ניתן לבטל את המנוי עד השיעור השני בקורס, ולאחריו אין אפשרות לבטל אלא אם מדובר בבעיה רפואית המגובה באישור רפואי מתאים.
כחודש לאחר תחילת המנוי (ב 25.5) פנתה לסניף וביקשה לבטל את המנוי וצוות הסניף הסביר לה שוב את הנהלים והציע לה למכור את המנוי.
בתחילת יולי יפעת פנתה למחלקת ש"ל ושוחחה עם נציגת המחלקה ולאחר השיחה ביקשה לשוחח גם איתי ובשיחה עימה הסברתי שוב את נהלי הרשת והצגתי את האופציות העומדות לרשותה כגון : מכירת מנוי, קיצור מנוי לשמונה חודשים או המרה למוצר אחר ובסוף השיחה עדכנה אותי שהיא תנסה למכור את המנוי.
גם מחלקת שרות הלקוחות וגם צוות הסניף היו בקשר טלפוני רציף עם הלקוחה כחלק משרות מקצועי ואדיב ללקוחותינו.
נשמח לעמוד לרשותה בכל עת


תגובה:
מכירת מנוי, המרה למוצר אחר, קיצור מנוי לשמונה חודשים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה