פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לביטול עקב בעיה רפואית נושא התלונה:
אבוקסיס עפרה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
הארבעה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מנויה בסטודיו ומאז אוקטובר שעבר חלה בעיה בריאותית שדיווחתי עליה לסניף
לאחר שביקשתי שוב לבטל את המנוי וביקשתי להציג את האישור הרפואי , לא התיחסו לבקשתי אמרו לי שלא ניתן לבטל את המנוי -ביקשתי את מנהלת הסניף
מאחר היא לא הייתה במקום היא חזרה אלי טלפונית. במהלך השיחה הודעתי לה על האישור הרפואי ואף הקראתי לה אותו היא טענה שאוכל לקבל זיכוי על התקופה אך לא ניתן לבטל את המנוי מאחר ולא מופיע -"ועד בכלל" על האישור אלא עד יום הביקור שלי אצלו -שזה מה שביקשתי
אני לא רוצה לחזור להתאמן שם -מאסתי בסטודיו וביחסם הלא מתחשב
וזו זכותי המלאה כצרכנית לבטל שירות שאינו מתאים לי בריאותית בצורה מלאה. התנהלות החברה בעניין זה הינה לקויה ואני מעוניינת לבטל את המנוי מתאריך 10/07 ועד היום
עוגמת נפש , נזק עלול להיות בריאותי אם אמשיך שם סוג הנזק :
ביטול מנוי רטרואקטיבית מ10-07 ועד היום פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
מורן ג'רבי, מנהלת מחלק שם ותפקיד:
הלקוחה רכשה מנוי ראשוני מתאריך 13.5.07 עד 12.5.08 ובנוסף הועברו אליה 4.5 חודשים מלקוחה אחרת. בחודש מרץ 08 הודיעה הלקוחה כי היא מעוניינת להקפיא את המנוי בשל טיפולים רפואיים, הוסבר לה שעליה להציג אישור רפואי מתאים ועד לתאריך 17.8 לא הוצג כל אישור. עפ"י נהלי הרשת לא ניתן לבטל מנוי ואין החזר כספי עבור הקפאה ובנוסף לא ניתן לקבל החזר כספי או למכור חודשים שעברו מלקוחה אחרת. במקרים חריגים של בעיה רפואית המגובה באישור מרופא מומחה, הבקשה עוברת לאישור הנהלה. מאחר ובמהלך המנוי הלקוחה הגיעה להתעמל לסירוגין , לא ניתן להקפיא רטרואקטיבית עפ"י תאריכי האישור הרפואי שהלקוחה הציגה. המנוי שלה הסתיים במאי 08 ולרשותה תקופת מנוי שקיבלה עד 26.10.08 ומאחר ולא ניתן למכור תקופה זו, הלקוחה מוזמנת להגיע ולהתעמל עד לסיומה. לרשותה חודש נוסף של הקפאה אותו תוכל לממש מיד בתום המנוי ועל בסיס מקום פנוי. תגובה:
להגיע ולהתעמל עד לסיום תקופת המנוי שעברה אליה מלקוחה אחרת. במידה והלקוחה תציג אישור רפואי מרופא מומחה שיציין כי היא אינה יכולה להתעמל יותר בשל בעייתה הרפואית, אנו נעביר בקשה להנהלה לאישור מכירת יתרת המנוי ללקוחה חדשה או חוזרת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה