פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הסכמה לביטול של המנוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יהודה לוי ראשון לציון כתובת:
יהודה לוי סניף המזרח סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביונואר 2008 עשיתי מנוי שנתי לסטודיו סי עם תחנת יציאה אפשרית לאחר 8 חודשים.
התחלתי להתאמן ולקראת יולי 2008 הודעתי במזכירות של הסניף הנמצא ביהודה לוי ראשון לציון שברצוני לסיים מנוי בחודש ספטמבר עקב מעבר דירה לאזור אחר וזה בדיוק יוצא שמונה חודשים מיום הרישום. המזכירה אמרה לי שאני חייבת להשלים עוד 10 ש"ח לכל חודש של האימון, למרות שלא נאמר לי אף מילה על זה כשעשיתי מנוי בחודש ינואר,אלא שאוכל לצאת לאחר 8 חודשים ללא קנס. היום פקידה מסרבת לבטל לי את המנוי בטענה שלא הודעתי לה:חשוב לציין ששמונה חודשים יוצאים בדיוק בספטמבר. אני לא מתאמנת מעל חודש בסטודיו סי מחוסר זמן ומעבר דירה הרחק מהסניף ועדיין משלמת 268 ש"ח 91 אגורות שזה סכום פי כמה וכמה גבוה מכל חוג ספורט בעיר. אני תוהה מה זה ההסכמים דרקוניים שהחברה מקשרת לקוחות אליה בלי הסכמה לצאת מהחוזה. הפקידה בסניף המליצה לי למכור את היתרת המנוי,כאילו אני "חנות". החברה משתמשת במסרים שקריים והטעית לקוח. שירות לקוחות של החברה לא מקצועי ומבזי.








כספי סוג הנזק :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה