פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחמקות מביטול מנוי למרות אישורים רפואיים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ככר המדינה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש 09.2008 ,לאחר 3 וחצי שנים רציפות בהן התעמלתי בסטודיו C , התחלתי לסבול מכאבי תופת ברגל ובצואר. התקשרתי להודיע על אי-יכולתי להתעמל - המשרד בצע הקפאת המנוי לשבועיים - המקסימום שמתאפשר לסניף. המצב הרפואי לא השתפר גם באוקטובר ולכן בקשתי לבטל את המנוי. לשם כך התבקשתי להעביר מסמך רפואי מרופא מומחה המוכיח כי איני יכולה להתעמל ובינתיים בוצעה הקפאה נוספת. העברתי אישור רפואי מאורתופד בו נכתב שאני מנועה מפעילות גופנית עד 31.12.08 , ואז אמרה לי נציגת שירות הלקוחות כי אינו יכול לשמש לביטול המנוי כיון שהתקופה תחומה בזמן. הסברתי שכך הנוהל בקופ"ח והרופא מוסר שאינו יכול להוציא אישור רפואי לעד.לאחר ויכוחים, נמסר לי כי כרגע בוצעה "הקפאה רפואית" ובקשה לביטול המנוי תועבר להנהלת הרשת אם בתום תקופת ההקפאה, אעביר אליהם אישור רפואי נוסף. לפני כמה ימים, בשרתי להם שיש בידי אישור רפואי נוסף ואני מבקשת לבטל את המנוי. כמובן ששוב היתה התחמקות ונמסר לי כי אם בסוף תקופת האישור הנוכחי (מרץ 2009 ) , אביא עוד אישור רפואי המדבר על אי-יכולת להתעמל לעוד שנה, אז "ישקלו" לבטל את המנוי.
היום, שלחתי אליהן מכתב בפקס ובו דרישה לבטל את המנוי.
במהלך תקופה זו ,כאשר עיינתי בטופס חידוש המנוי שלי , גיליתי שהיה באפשרותי לקצר את המנוי ל8 חודשים, אבל אז נעניתי ש"אחרתי את המועד". לשאלתי, למה נציגות השירות איתן דברתי בנושא ביטול המנוי לא אמרו לי שיש אפשרות כזו, נעניתי שזו לא חובתם ליידע אותי על אפשרות כזו וזו בעיה שלי שלא ידעתי...
יש ביידי מכתבים רשמיים משירות הלקוחות של סטודיו C להוכחת הנ"ל.
היום , שלחתי להם מכתב בו אני מבקשת לבטל את המנוי ולהחזיר לי את הכסף .
מדובר על 6 חודשים מתוך השנה בהם אני לא מתעמלת, אבל הם ממשיכים לגבות ממני את הכסף.
אודה על עזרתכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר מיידי של הכסף פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
מורן ג'רבי, מנהלת מחלק שם ותפקיד:
בתאריך 2.3.08 גברת שמש שביט חידשה מנוי שנתי חיטוב ועיצוב עד לתאריך 29.3.08 (כולל הקפאת מנוי של חודש מהמנוי הקודם). עפ"י נהלי הרשת עליהם חתמה, לא ניתן לבטל מנוי ואין החזר כספי עבור הקפאה. במקרים חריגים של בעיה רפואית המגובה באישור מרופא מומחה, אנו פועלים עפ"י המלצותיו. באישור הרפואי אותו הציגה, ציין הרופא כי הגברת שמש שביט מנועה מפעילות גופנית מתאריך 9.9.08 עד 31.12.08 ועל כן ביצענו לה הקפאה לתקופה זו.נאמר לגברת שביט ע"י נציגת שרות לקוחות שבמידה ותציג אישור רפואי חדש המציין כי היא מנועה מפעילות גופנית ללא טווח תאריכים או לחילופין יצוין כי היא מנועה מפעילות במשך השנה הקרובה, תועבר בקשת הביטול לאישור הנהלה. טרם קיבלנו אישור זה. בנוסף, עפ"י נהלי הרשת ניתן לקצר מנוי שנתי לשמונה חודשים בהתראה של חודש מראש כלומר היה על הגברת שביט להודיע עד לתאריך 2.10 על רצונה לקצר אולם הפעם הראשונה שהביעה רצונה לבטל מנוי היתה בתאריך 3.11 ועל כן לא הוצע לה קיצור מנוי. תגובה:
עפ"י האישור הרפואי שהציגה, מנויה הוקפא. (בניגוד למה שטענה במכתב התלונה שלה, היא הציגה עד כה אישור אחד בלבד ועל סמך אישור זה מנויה הוקפא לפי התאריכים שציין הרופא) פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה