פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי יידוע בדבר נהלי הקפאה ואי חידוש מנוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סניף הארבעה כתובת:
תיאור הבעיה:
עשיתי מנוי לסטודיו סי לפני כשנתיים, בררתי ספציפית מה הנהלים אם נכנסים להריון או יולדים,כי זה היה בתכנון, נאמר לי לא לדאוג, שיש הקפאת הריון ולידה שאינה מוגבלת בזמן ושכשאחזור יחזירו לי את זמן הקפאת ההריון ואחרי הלידה.רצה המקרה שמיד בתחילת המנוי נכנסתי להריון.
בזמן ההריון השירות היה מעל ומעבר, באו לקראתי כשהבאתי אישורים רפואיים ואמרו לי שיחזירו לי את החודשים המוקפאים כשאחזור. שאלתי מתי מקובל לחזור אחרי לידה ואמרו לי שזה אינדווידואלי, שמקובל לחזור חודשיים שלושה אחרי. דבר לא נאמר על זה שאם לא חוזרים אחרי שלושה חודשים אין החזרים.
הייתי עם סטודיו סי מספר פעמים בקשר אחרי הלידה כי רציתי לחזור ולא הצלחתי, נאמר לי בכל שיחה שלא לדאוג. התקשרתי עכשיו ונאמר לי שהמנוי כבר אינו בתוקף ואין אפשרות להפשיר אותו כי עברו מעל שלושה חודשים אחרי הלידה. המינימום היה ליידע על כלל זה ואז הייתי מעבירה את המנוי לחברה.בשיחה עם מזכירת הסניף שהתייעצה עם המנהלת היא חזרה שוב ושוב על הנהלים. הסברתי לה שלו נאמר לי מה שהיא אומרת לא הייתי נרשמת מלכתחילה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
חידוש מנוי על מנת שאוכל לחזור להתעמל או למכור או להעביר את יתרתו הלאה פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
מורן ג'רבי מנהלת מחלקת שם ותפקיד:
הגברת גולק מיה נרשמה למנוי ראשוני שנתי מתאריך 17.1.07 עד תאריך 16.1.08 קיבלה שישה חודשי הקפאת הריון אותם יכלה לממש עד שלושה חודשים לאחר הלידה עפ"י נהלי הרשת.
הקפאות אינן נשמרות ללא הגבלה ואנו לא נוהגים לומר זאת ללקוחות.
תגובה:
לפנים משורת הדין ובאופן חריג, אושר ללקוחה לממש את חודשי ההקפאה.
מימוש ההקפאה החל בתאריך 20.1.09 ועד לתאריך 20.7.09
הגברת גולק מיה עודכנה על כך.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה