פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביטול מנוי עקב חתונה ומעבר לעיר אחרת נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
ורדיה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כ6-7 שנים הייתי לקוחה נאמנה של סטודיו סי ולמרות היותי אם חד הורית לא זכיתי לשום הטבות והנחות שהייתי מצפה מ"סטודיו לנשים בלבד". שילמתי תמיד מראש לחצי שנה או לשנה. בספטמבר האחרון נישאתי (בשנית) והודעתי על כך מראש לסטודיו סי. אמרתי שאני עוברת לנהריה ולכן לא אוכל החל מספטמבר להתעמל יותר בסניף ורדיה. בנהריה, כידוע, אין סטודיו סי (אחרת הייתי עוברת לשם ברצון) ובעצם לרשת לא היה שום מענה בשבילי. בשום פנים לא הסכימו להחזיר לי את התשלום עבור החודשים הנותרים במנוי אותם לא אוכל לנצל. אמרו לי כי אני יכולה להעביר את החודשים האלה למתעמלת אחרת בסטודיו. בעמל רב ותוך כדי ההכנות לחתונה הצלחתי למצוא חברה המתעמלת בסניף הקריות שמוכנה "לקנות" ממני את החודשים שנותרו לי במנוי. להפתעתי גם זה לא סיפק את סטודיו סי! הם רצו שאביא להם לקוחה חדשה!!!!!! שאלתי אותם מנין אביא? ותשובתם היתה: "תפרסמי באינטרנט". לא מספיק שהם מתייחסים בצורה כה מגעילה ובמקום לברך אותי לחתונתי ולהחזיר לי את כספי שמגיע לי ביושר היות והם אלה שלא היו מסוגלים לתת מענה למעבר שלי לנהריה, הם עוד מצפים שבמקום להתכונן לחתונה אתעסק במציאת לקוחה חדשה בשבילם!!! הם עוד מצפים שאעבוד בשבילם!!! אין גבול לחוצפה שלהם!!! איפה נשמע דבר כזה? לנצל את רצוני לקבל בחזרה את כספי כדי להכריח אותי להביא להם לקוחה חדשה! למנף את סטודיו סי על חשבון מצוקתי! בפועל, כמובן שלא היה לי זמן להתעסק עם זה והמשכתי לשלם עוד מספר חודשים לחינם כשאינני מבקרת יותר בסניף. בסיפוק עלי להוסיף כי פרסמתי סיפור זה אצל כל חברותי (ויש לי הרבה!!!). כל מי ששמעה הזדעזעה מיחסה של הרשת אלי ולפחות 2 חברות שלי ביטלו את כוונתן להירשם לסטודיו סי. הן תחפשנה לעצמן מקום הוגן ומפרגן יותר לנשים להתעמל בו. מקום שהוא לא "רק לנשים" אלא מקום שמתייחס ללקחותיו כ"אנשים".
כספי סוג הנזק :
החזר כספי + פיצוי פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
מורן ג'רבי מנהלת מחלקת שם ותפקיד:
הגברת טלי פריד חידשה מנוי שנתי בתאריך 5.11.2007 ועד לתאריך 4.11.2008.
עפ"י נהלי הרשת לא ניתן לבטל את המנוי ואין החזר כספי עבור הקפאה.
הגברת טלי פריד פנתה לצוות הסניף בתאריך 25.8.2008 וביקשה לבטל את המנוי בעקבות מעבר דירה ומאחר ולא ניתן היה לאשר את בקשת הביטול שלה, הוצע לה למכור את יתרת המנוי עפ"י נהלי הרשת אך היא סירבה לקבל את הצעתנו.
מנויה של הגברת טלי פריד הסתיים בתאריך 4.11.2008.
תגובה:
הפתרון הוצע ללקוחה בעת פנייתה בחודש אוגוסט 2008 אך היא לא קיבלה את ההצעה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה