פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר על ביטול מנוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב בלפור כתובת:
בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מנויה בסטודיו C מאז יוני 2008 והספקתי להתאמן במהלך 7 חודשים, כשיש לי רק מחמאות על דרך העברת השיעורים והיחס המעודד שנותנות המדריכות והצוות בכלל! אולם- אני אסטמתית מגיל 8- ובמהלך חודש ינואר 2009 חלה החרפה במחלה ובהתקפי הנשימה שאני חווה. ביקשתי לבטל את המנוי, אך נענתי שאין אפשרות כזאת יותר וזאת מאחר שבקשתי מגיעה 5 ימים אחרי "חודש קודם ל-8 חודשי מנוי" (כדברי החוזה). מאחר וזה היה המצב, דאגתי להשיג אישור רפואי בו הרופא המומחה(!) מציין כי לדעתו מדובר בבעייה בלב שיש להמשיך ולבדוק, ושכעת אין ביכולתי להתאמץ/ן.
מנהלת הסניף, דאגה להעביר לי את המסר שההנהלה לא רואה באישור זה אסמכתא לכך שאיני יכולה להתאמן ולכן אין אישור לקיצור מנוי וכך לזיכוי. ואני שואלת: באיזו זכות הנהלת הרשת חורצת גורלות???! אני לא יכולה להתאמן, לא מעוניינת לקחת סיכונים ולא מוכנה להמשיך להוכיח לסטודיו את מצבי הבריאותי. זכותי המלאה כצרכנית לבטל שירות שאינו מתאים לי בריאותית ואני מעוניינת לבטל את המנוי מתאריך 25/01 ועד היום.
כספי סוג הנזק :
זיכוי/ החזר כספי מלא על תקופה לא מנוצלת פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
מורן ג'רבי מנהלת מחלקת שם ותפקיד:
הגברת נטע שיפמן נרשמה למנוי ראשוני מתאריך 16.6.08 עד לתאריך 15.6.09.
עפ"י נהלי הרשת עליהם חתמה לא ניתן לבטל מנוי, אין החזר כספי עבור הקפאה והיא אינה ניתנת להעברה. ניתן לקצר מנוי לשמונה חודשים בהתראה של חודש מראש.
במקרים חריגים של בעיה רפואית המגובה באישור רופא מומחה, אנו פועלים עפ"י המלצותיו ומעבירים לאישור הנהלה.
בתאריך 28.1.09 במסגרת שיחת מעקב נוכחות של צוות הסניף עדכנה הגברת נטע את צוות הסניף כי עובדת בשתי עבודות ואין לה זמן להגיע, נעשתה לה הקפאה לשבועיים והקפאה נוספת של שבועיים במהלך חודש פברואר.
עפ"י נוהל קיצור מנוי היה עליה להודיע עד לתאריך 16.1.09 כי ברצונה לקצר את המנוי ומאחר ופנתה רק בתאריך 29.1.09 לא ניתן היה לאשר את בקשתה.
באשר לבעייתה הרפואית ולרצונה לבטל את המנוי בשל כך, עליה להציג אישור רפואי מרופא מומחה ואנו פועלים עפ"י המלצותיו. מאחר ובאישור שהציגה לא צוין דבר על המנעות מפעילות ספורטיבית לא ניתן היה לבטל או להקפיא את המנוי מעבר להקפאות שכבר קיבלה.
תגובה:
הגברת נטע עודכנה שעליה להציג אישור רפואי מרופא מומחה עם המלצות הרופא ואנו נפעל עפ"י המלצותיו.
בנוסף עומדות בפניה האופציות למכור את יתרת המנוי ללקוחה חדשה או להמיר את המנוי לדיאטה עפ"י נהלי הרשת.
נשמח לעמוד לרשותה בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה