פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי!!! נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כ-3 חודשים נרשמתי לסטודיו מתוך המלצתה של בת זוגי .מאחר וזוגתי מנויה בסטודיו כ6 שנים הרשמתי וגביית התשלום נעשתה על כרטיס האשראי שלה.
כיום אני מעוניינת לבטל את המנוי עקב תאונת דרכים שעברתי שפגעה באיזורים שונים בגופי ולא מאפשרת לי להתאמן בכלל.אני נמצאת כרגע בטיפולי פיזיותרפיה.נאמר לי שאין לבטל מנוי,אציין כי יש לי עוד 15 חודשי תשלום.
אין ברצוני להקפיאו.לתגובתכם המהירה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול מנוי במיידי פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
מורן ג'רבי, מנהלת מחלק שם ותפקיד:
בראש ובראשונה ברצוני לאחל לגברת חן משה החלמה מהירה.
הגברת חן משה נרשמה למנוי ראשוני לשנה וחצי (18 חודשים) מתאריך 28.12.2008 ועד לתאריך 27.6.10
עפ"י נהליי הרשת עליהם חתמה, לא ניתן לבטל את המנוי ואין החזר כספי עבור הקפאה והיא אישית ואינה ניתנת להעברה.
במקרה חריג של בעיה רפואית המגובה באישור רופא מומחה, אנו פועלים עפ"י המלצת הרופא.
במסגרת ביצוע שיחות מעקב נוכחות ע"י צוות הסניף בתאריך 15.2.09, התקיימה שיחה עם הגברת חן והיא לא ציינה דבר בנוגע לאי יכולתה להגיע בעקבות תאונת דרכים אלא עדכנה שהיא תגיע להתעמל למחרת ואכן הגיעה.
בתאריך 18.3.09 התעניינה בביטול מנוי ושוחחה עם מנהלת הסניף שעדכנה אותה כי לא ניתן לבטל את המנוי ושוב, לא הוזכר דבר בנוגע לאי יכולתה להתעמל בעקבות תאונת דרכים להפך, היא הגיעה להתעמל במהלך חודש מרץ.
הגברת חן משה הציגה אישור רפואי אך לא צוין בו שאינה יכולה להתעמל ועל כן לא ניתן היה לבטל או להקפיא את המנוי והיא עודכנה על כך ע"י נציגת שרות הלקוחות.
תגובה:
ניתן לקצר את המנוי לשנה בהתראה של חודש מראש או להמיר את המנוי לדיאטה או למכור את יתרת המנוי ללקוחה חדשה ובכל מקרה, עפ"י נהליי הרשת

נשמח לעמוד לרשותה בכל עת
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה