פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוזה לא סביר שהוחתם בהטעיה ודרישה להפסקת חיובים. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18 פברואר2009 בעקבות פירסום של סטדיו סי השתתפה ביתי בקורס (בסניף ירושלים החוצבים) שאמור לקדם ולשווק את מכון הכושר ובהמשכו מוצע למשתתפים לבצע מינוי לשנה בעלות של 3108 ש"ח.
בתחילה מתבקשים המשתתפים לשלם דמי הרשמה בסך 199 ש"ח ובנספח לקבלה מוחתמים למעשה תוך הטעיה על חוזה שמודפס על נייר הקבלה וה"חוזה" לא סביר מבחינה צרכנית והגיונית.

למעשה עפי אותו חוזה הלקוח מתחייב לאחר השיעור השלישי לשנה מנוי.
מצב זה לא סביר ולא תקין עפ"י כל דין לא ניתן לחייב אדם בהתחיבות ארוכת טווח כזו תוך נסיון קצר של 2 שיעורים בלבד .
במקרה שלנו לאחר שישה שיעורים החליטה ביתי להפסיק את הגעתה לחדר הכושר וזה לאחר כ 3 שבועות בלבד.
ואז הסתבר שלמעשה בוצעה החתמה בהטעיה על 12 תשלומים למנוי לשנה בעלות של 3108 ש"ח .
בשיחה עם נציגת שרות הלקוחות הסתבר שאין כל אפשרות לבטל מנוי או להפסיק את התשלומים בכרטיס האשראי "כי כך כתוב בחוזה".
אין כל הגיון חוקי לחייב אדם לקבל שרות שאינו נחוץ לו או שאינו חפץ בו וזאת בטענה שחתם ובהטעיה על מסמך שאין בו כל הגיון ופוגע בזכות בסיסית של בקשה להפסקת שירות מתמשך ומבלי לפרט את הסיבות .

כספי סוג הנזק :
הפסקת החיוב בכרטיס אשראי לאלתר פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה