פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הסתרת מידע ואי אפשרות לבטל מנוי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
חורב, ורדיה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כשנרשמתי לסטודיו סי במרכז חורב, לא נאמר לי שבמקום יש אולם אחד והיצע נמוך מאוד של שיעורים בזמנים נוחים. השיעורים הקיימים עמוסים לעייפה ומונעים ממני להגיע לתוצאות. כמוכן, שיעורי הניסיון בתחילת המנוי נעשים *אך ורק* למתאמנים חדשים כך שלא ניתנה לי ההזדמנות לראות את העומס ואולי לשנות את דעתי. דבר כזה יכול להחשב כהולכת שולל.
לאחר חודש של אימון במרכז חורב החלטתי שאיני יכולה עוד לעמוד בצפיפות בזמן האימונים ועברתי לסניף ורדיה. ההגעה לסניף הזה קשה מאוד עבורי ונוכחתי לדעת שאפילו שם, למרות שיש שני אולמות, הצפיפות גדולה מאוד. לאור התלונות האחרות פה באתר ולאור חוויתי האישית, עושה רושם שהחברה מנסה לנצל "שטח" בצורה הטובה ביותר על חשבון לקוחותיה ועל חשבון סטדנדרט האימונים. הפסקתי כלל להגיע החל מאפריל היות וההגעה והצפיפות היו בלתי נסבלים.
ניסיתי להתקשר לשירות הלקוחות ולבטל את המנוי. נאמר לי שאי אפשר וכשביקשתי שתיצור איתי קשר מנהלת, הבטיחו לי שזה יקח עד שני ימי עבודה. טלפון לא קיבלתי. לאחר שבועיים התקשרתי שוב והוסבר לי שאפשר לצאת רק בנקודת היציאה, לאחר שמונה חודשים. בהתקרב העת של נקודת היציאה, התקשרתי ע"מ לבטל את המנוי והופתעתי מדרישת המכון שעלי להשלים סכום של 160 ש"ח עבור מנוי של שמונה חודשים ולהוסיף דמי ביטול של 199 ש"ח (כל אלו כתובים בחוזה, לפנים משורת הדין) שכן העלויות הנוספות משתוות לעלויות של חודשיים נוספים של אימון !! והרי מלכתחילה רציתי לבטל את המנוי מכיוון שתנאי האימון אינם כפי שנאמר לי ולא קיבלתי תמורה הולמת עבור כספי. זו פשוט חוצפה שעכשיו דורשים ממני תשלום נוסף ובעצם אונסים אותי לשלם חודשיים נוספים למרות שהתמורה אינה הולמת.
בשיחתי עם מנהלת בשם גיתית, אעפ"י שהסברתי לה על הצפיפות באימונים, היא המשיכה בשלה והעידה על עצמה שהיא חושבת "שהתנהלות החברה תקינה". בקורסים בסיסיים בשירות מלמדים שהלקוח, הוא ורק הוא, יכול להעיד על טיב השירות ולא נותן השירות, או כפי שנאמר - אין הנחתום מעיד על עיסתו.

מהתבוננות באתר, נראה שדפוס התלונות דומה ונשנה ועדיין שום דבר אינו משתנה בסטודיו סי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי וביטול של המנוי לאלתר פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה