פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחלופה גבוהה מאוד של מדריכות ומע' שעת נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ויצמן 30 תל אביב כתובת:
תל אביב - כיכר המדינה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של סטודיו C כיכר המדינה מעל 3 שנים.
ב3 שנים הראשונות, הייתי משובצת בימי ב' וה' בשעה 19:00. במהלך אותן שנים, התחלפו בערך 9 מדריכות: לאורה, שני,לירות,אורלי,ענבר, מיטל,ליה,תמר,דפנה ויכול להיות שכחתי מישהי.כל מדריכה הייתה בממוצע 2-3 חודשים עד שהתחלפה.
ביולי השנה הייתה שוב תחלופה גדולה מאוד של שעות ומדריכות ועברתי לקב' אחרת של א' וד' ב 18:15 וחשבתי שפה נגמר הסיוט, אבל טעיתי. היום התבשרתי שהקב' שלי מבוטלת החל מה1 לספטמבר,ושוב, אני צריכה קבוצה ומדריכה חדשה,שכן אני עובדת ולא יכולה להגיע לשיעורים בשעות אחה"צ.
שדיברתי עם פקידת הקבלה (שגם הן מתחלפות בקצב), קיבלתי תשובות ברמה של: יש אילוצים, אין מה לעשות, יש למדריכות חיים פרטיים, אי אפשר להשאיר מדריכה בכוח, כיתות שהיו ריקות בוטלו וכו'.
אני רוצה לדעת:
1. למה אני צריכה להתחייב למנוי של שנה/שנה וחצי בעוד שאי אפשר להבטיח לי שהכיתה שלי לא תבוטל/ תתחלף מדריכה כל יומיים במהלך התקופה?
2. איך ניתן למלא כיתה וליצור המשכיות אם יש תחלופה גבוהה מאוד של מדריכות?
3. למה אני בתור לקוחה צריכה להפגע, שכל פעם מגיעה מדריכה אחרת ומתחילה מרמה נמוכה עד שהיא מגיעה לרמה טובה שמתאימה למתקדמות?
4. האם סטודיו C לא רוצה לשמר לקוחות?איפה המשפחתיות והדאגה שהמנכלית מתגאה בה?

אני בבעייה, אין לי לאן לעבור בסניף !!! יש מדריכה מצויינת ב 18:30,אבל סביר מאוד להניח שהכיתות שלה יהיו מפוצצות בטירוף ושוב זה יפגע ברמת הכיתה ובמהלך השיעור.ימים אחרים לא נוחים לי / לא מתאימה לי הרמה של הכיתה.
עגמת נפש סוג הנזק :
תשובות לשאלות + פתרון לבעייה + אפשרות לבטל מנוי במקרה הצורך ללא קנס פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
גיתית מצה, מנהלת שירות שם ותפקיד:
ורד שלום,
בהמשך לפנייתך להלך תשובתנו בכתב :
ראשית ממכתבך עולה כי את לקוחה ותיקה ומחוייבת לרשת ולשיטת ההתעמלות, כמובן שמטרת הרשת היא לגרום לשביעות רצון גבוהה של לקוחות בכלל ובפרט שכמותך.
הרשת מתחייבת למתן שיעורים מקצועיים ולא מתפשרת על איכותם, עם זאת הרשת איננה מתחייבת על מדריכה קבועה.
כמובן שיש לנו רצון ליצור קביעות של מדריכות אך ישנם דברים שאינם בשליטתנו.
כגון, לידות, רצון של מדריכה לעזוב וכו'.
כל מדריכה שמעבירה שיעורים עוברת הכשרה של סטודיו C, כמובן שיש שונות בין סגנונות של מדריכות אך הרשת איננה מתפשרת על רמת מקצועיות.
השיעור א+ד 18:15 נסגר בשל רמת נוכחות נמוכה בשיעור.
ישנו שיעור ב18:30 שאיננו מלא כלל ואת מוזמנת להירשם אליו.
לסיום, צר לי כי ספגת תחלופה גבוהה של מדריכות אנו בהחלט משתדלים לצמצם שינויים אלו כמידת האפשר.

נשמח לעמוד לשירותך,

בברכה,
גיתית מצה
מנהלת שירות לקוחות והדרכה
סטודיו C
תגובה:
השיעור ב18:30 איננו מלא ומעבירה אותו מדריכה ותיקה ומקצועית ואת מוזמנת להשתבץ אליו.
בנוסף בימים ב+ה בשעות בהן את נוהגת להגיע ישנה מדריכה גם כן ותיקה ומקצועית וגם אליהם את מוזמנת להגיע.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה