פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שימוש נושא התלונה:
לוי חלי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏02 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני כבר יותר מחודשיים לא מתאמנת . רציתי לבטל את המנוי אך אין אפשרות רק להקפיא לשבועיים לפי מה שהם ענו לי אני התחרטי ולא בנויה לאימונים שלהם הם פשוט עם מערכת שעות שלא מתאימה לאמא עם 2 תינוקות בייבי סיטר יש רק בבוקר וזה בלתי אפשרי התחננתי בבקשה שיבטלו לי הכסף כל חודש נזרק לפח . תעזרו לי בבקשה.
כספי סוג הנזק :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
גיתית מצה, מנהלת שירות שם ותפקיד:
ראשית אני מזמינה אותך לפנות לסניף ולעשות מאמץ נוסף בנסיון למציאת זמן מתאים עבורך להתעמל. לוח השיעורים מגוון וייתכן שבבדיקה מעמיקה תצליחי למצוא חלון אפשרי.
כמו כן עפ"י בדיקה שלי רכשת מנוי שאורכו 18 חודשים ולכן יש לך אפשרות להקפיא עד חודש.
במידה ואת נחושה בדעתך עומדות בפנייך מספר אפשרויות:
1. העברת מנוי לקרובת משפחה מדרגה ראשונה ללא עלות. במידה והקרובה הינה לקוחה חדשה של סטודיו C(= לקוחה שלא התעמלה כלל או שהתעמלה לפני יותר מ-4 שנים) עליה לשלם דמי-רישום.
2.מכירת מנוי - ניתן למכור את המנוי ללקוחה חדשה בלבד. במקרים חריגים אלו, ייגבו דמי טיפול בהתאם למחירון הרשת. הלקוחה שרכשה את המנוי לא תוכל לבצע מכירה ללקוחה נוספת במסגרת המנוי.על הלקוחה החדשה יהיה לשלם דמי-רישום.
2. המרת מנוי - ניתן להמיר את המוצר שרכשת במוצר אחר ברשת - דיאטה המרת המנוי תבוצע בהתאם לנהלי הרשת ובעלות דמי טיפול בהתאם למחירון הרשת.
3. קיצור מנוי - במידה ובחרת במנוי לשנה וחצי תוכלי בתום שנה להפסיק את המנוי, לשם כך עלייך להודיע לצוות הסניף עד חודש לפני סיום השנה (11 חודשים) ובמקרה זה תחויבי בעבור המנוי שנוצל ע"פ מחירון מנוי שנתי והיתרה תוחזר לך.
ניתן לבצע אחת מפעולות אלו במנוי.
על מנת לבצע זאת עלייך לפנות לסניף בת-ים אליו את רשומה.

נשמח לעמוד לשירותך

בברכה,
גיתית מצה
מנהלת שירות לקוחות והדרכה
סטודיו C
תגובה:
העברת מנוי, מכרית מנוי, המרת מנוי, קיצור מנוי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה