פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קיצור מנוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
כיכר המדינה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר שילדתי נרשמתי לסטודיו C, למנוי של שנה. זאת בעקבות שכנוע מאסיבי של נציגת השירות שמכרה לי את המנוי בטלפון. בשתיים או שלוש שיחות שונות עם נציגת השירות התלבטתי בין מנוי של 8 חודשים למנוי של שנה, והיא אמרה לי שאין שום בעייה לקצר את המנוי ל-8 חודשים בכל שלב. פשוט להתקשר ולקצר. לא נאמר לי דבר על חודש הודעה מראש.
לפני כחודשיים חזרתי לעבוד ואין באפשרותי להגיע לשיעורים. ניסיתי במשך החודשיים הללו, אך לא הצלחתי. אני עובדת בבקרים ונמצאת עם בני אחה"צ ובערב, ואינני יכולה להגיע בערבים משום שבעלי עובד עד מאוחר ואני שומרת על בני. בימי שישי אין באפשרותי להגיע.
דיברתי עם הסניף וכן עם שירות הלקוחות ונאמר לי שמאחר שפספסתי את נקודת היציאה שלי בחודש (היום בדיוק הסתיימו 8 חודשים) אי אפשר לקצר את המנוי.
זאת בשונה ממה שנאמר לי בע"פ בטלפון! נאמר לי שההודעה מראש כתובה בנהלים שקיבלתי כשעשיתי את המנוי, אך לדעתי עדיין, אם נאמר לי באופן אישי בטלפון ע"י נציגת השירות (שמאד מאד התאמצה לשכנע אותי לעשות את המנוי ואף לבחר במסלול הארוך יותר, למזלי לא הסכמתי למסלול של שנה וחצי!!!) משהו אחר, הרשת צריכה לשאת בטעות שלה ולא אני!
ביקשתי לדבר עם מישהו בכיר יותר ונאמר לי (בגסות...) שהמנהלת תחזור אלי תוך יומיים. מן הסתם תוך יומיים יחלוף גם מועד 8 החודשים והרשת תוכל להתנער ממני לגמרי.
למה אני צריכה לשלם 4 חודשים נוספים של מנוי שאין באפשרותי להשתמש בו (וכן, בדקתי את כל האופציות)???
הייתי שמחה אם היו מתייחסים קצת יותר בכבוד ללקוחות. עם יחס כזה, אני לסטודיו C לא אחזור, וגם אף אחת מחברותי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
גרטי קלדרון מנהלת שרות שם ותפקיד:
מירב שלום,
סטודיו C הינה רשת נשית ואחוז נכבד מלקוחותיה עסוקות וזמנן יקר. פריסה ארצית של הסניפים מאפשרת להנות מפעילות בכל מגוון השעות ובכל אחד מהסניפים בארץ. גם אותך אנו מזמינים לנסות להגיע ולשלב פעילות בסניפים שונים. מניסיוננו עם קהל לקוחותינו אפשרות זו הופכת את השיעורים לזמינים יותר גם בתקופות לחץ וחוסר זמן.
בעת שלקוחה פונה מיוזמתה למח' המכירות של סטודיו C נפרסות בפניה מס' אפשרויות לרכישת מנוי, ישנם מנויים קצרים ומנויים ארוכים יותר. ההחלטה איזה מנוי לרכוש הינה החלטתה הבלעדית של הלקוחה, חשוב לציין כי מנוי ארוך יותר הוא גם זול יותר ולכן נרכש עפ"י רוב. תהליך המכירה שלנו מתבצע בשקיפות מלאה, כל לקוחה מקבלת את האפשרות להנות ממנוי ארוך ומחיר אטרקטיבי ובפני כל לקוחה אנו מציינים כי ניתן לקצר ל-8/12 חודשים בהתאם לסוג המנוי בהודעה של חודש מראש. כיוון שלקוחות אינן זוכרות אחרי כל כך הרבה זמן את תוכן "שיחות המכירה" אנו מעמידות מידע זה לרשות לקוחותינו בדף הנהלים שמצורף לקבלה ונמסר לידיה של כל לקוחה עם הצטרפותה והיא אף מתבקשת לחתום כי קראה אותם ומתחייבת לנהוג בהתאם. מידע זה מופיע גם בפוסטר "הנהלים" התלוי בכל סניף.
לאחר בדיקה נמצא כי חתימתך מופיעה ע"ג הקבלה והנוהל.
במידה ואת בכל זאת מבקשת סיום ההתקשרות עימנו, עומדות בפנייך מספר אפשרויות: 1. העברת מנוי לקרובת משפחה מדרגה ראשונה ללא עלות. במידה והקרובה הינה לקוחה חדשה של סטודיו C(= לקוחה שלא התעמלה כלל או שהתעמלה לפני יותר מ-4 שנים) עליה לשלם דמי-רישום. 2. מכירת מנוי - ניתן למכור את המנוי ללקוחה חדשה בלבד. במקרים חריגים אלו, ייגבו דמי טיפול בהתאם למחירון הרשת. הלקוחה (החדשה) שרכשה את המנוי לא תוכל לבצע מכירה ללקוחה נוספת במסגרת המנוי ועליה לשלם דמי-רישום. 3. המרת מנוי - ניתן להמיר את המוצר שרכשת במוצר אחר ברשת – דיאטה, המרת המנוי תבוצע בהתאם לנהלי הרשת ובעלות דמי טיפול בהתאם למחירון הרשת. *ניתן לבצע אחת מפעולות אלו במנוי. על מנת לבצע זאת עלייך לפנות לסניף כיכר המדינה אליו את רשומה. נשמח לעמוד לשירותך בברכה, גרטי קלדרון מנהלת שירות לקוחות סטודיו C.
תגובה:
אפשרות לשילוב פעילות במספר סניפים, אפשרויות לסיום התקשרות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה