פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביטול מנוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.07.09 רכשתי מנוי לחמישה עשר חודשים לרשת סטודיו C ,לאחר כארבעה חודשים לאור אי שביעות רצוני מהשיעורים פניתי לרשת בבקשה לסיים את המנוי , בעקבות פנייתי לשירות הלקוחות , נמסר לי על ידי נציגתם כי במסגרת ההסכם ניתן לקצר את המנוי מחמישה עשר חודשים לתשעה , ולשלם עבור הפער הקיים בין המסלולים (סכום של כחמישים ₪ עבור כל חודש).
הסכמתי לתנאים אלו וביקשתי למכור את יתרת המנוי שנותרה בידיי ,
לאחר פרסום מודעה , ובעבור הפסד כספי לא קטן מצאתי לקוחה מתאימה אשר עמדה בתנאים שהציבה החברה.
לאחר ששוב פניתי לרשת לטיפול בעניין העברת זכויות המנוי נאמר לי כי לא ניתן לבצע קיצור מנוי וגם מכירה , אלא רק אחד מהשניים.
למען גילוי נאות אציין ,כי אכן בהסכם הרכישה חתמתי על תנאים אלו , אבל חתימת ההסכם מתרחשת בחמש הדקות לפני תחילת השיעור הראשון , כך שאין דיי זמן לעבור על דברים לעומקם,
כמו כן חלקו הראשון של המנוי הוא כחודש וחצי המתבצע בתנאים שונים לחלוטין מאשר בהמשכו – ומתאפיין שיעורים מצומצמים בחניכה אישית , ואילו בסיומו החוגים עמוסים לעייפה.
אודה אם תוכלו לפנות לבית העסק ולסייע לי לקצר את המנוי שאין בו כל שימוש כבר מס' חודשים.
כספי סוג הנזק :
ביטול המנוי . פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
גרטי קלדרון - מנהלת מח שם ותפקיד:
יהודית שלום,
בחודש יולי 2009 רכשת ביוזמתך דרך מוקד המכירות של סטודיו C מנוי לחמישה עשר חודשים בסניף כפר סבא. ביום 22/7/09 עם הגיעך לשיעור הראשון קיבלת לידייך קבלה עבור התשלום בצרוף דף הנהלים וככל לקוחה התבקשת לחתום כי קראת אותם ואת מתחייבת לנהוג בהתאם. נהלי הרשת מוצגים בשקיפות, כאמור נמסרים לידי כל לקוחה ומופיעים בפוסטר "הנהלים" התלוי בכל סניף.
לאחר בדיקה נמצא כי חתימתך מופיעה ע"ג הקבלה והנוהל.
אין אנו מאפשרים ביטול מנוי אך בתום השיעור הראשון או השני, ניתנת האפשרות להחליט לא להמשיך את המנוי והכסף מוחזר למעט דמי ההרשמה.
במידה ובכל זאת לקוחה מבקשת סיום התקשרות עימנו, עומדות מספר אפשרויות:
1. העברת מנוי לקרובת משפחה מדרגה ראשונה ללא עלות. במידה והקרובה הינה לקוחה חדשה של סטודיו C(= לקוחה שלא התעמלה כלל או שהתעמלה לפני יותר מ-4 שנים) עליה לשלם דמי-רישום.
2. מכירת מנוי - ניתן למכור את המנוי ללקוחה חדשה בלבד. במקרים חריגים אלו, ייגבו דמי טיפול בהתאם למחירון הרשת. הלקוחה (החדשה) שרכשה את המנוי לא תוכל לבצע מכירה ללקוחה נוספת במסגרת המנוי ועליה לשלם דמי-רישום.
3. המרת מנוי - ניתן להמיר את המוצר שרכשת במוצר אחר ברשת – דיאטה, המרת המנוי תבוצע בהתאם לנהלי הרשת ובעלות דמי טיפול בהתאם למחירון הרשת.
4. קיצור מנוי- ניתן להפסיק את המנוי בתום 9 חודשים,לשם כך יש להודיע עד חודש לפני סיום תשעת החודשים (עד 8 חודשים מתחילת מנוי).החיוב יהיה בעבור מנוי 9 חודשים והיתרה תוחזר.
*ניתן לבצע אחת מפעולות אלו במנוי והדבר מודגש בנהלי הרשת.
נבקשך ליידע את סניף כפר סבא באלו מן האפשרויות את בוחרת. האם את מבקשת למכור את יתרת המנוי כולו או לחילופין את מעדיפה את אפשרות קיצור המנוי וזאת על מנת שנוכל להמשיך טיפול בבקשתך.
נשמח לעמוד לשירותך
בברכה, גרטי קלדרון מנהלת שרות לקוחות רשת סטודיו C.
תגובה:
אפשרות למכירת/ קיצור מנוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה