פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפסקת מנוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
גני תקווה כתובת:
גבעת סביון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בספטמבר 2009 רכשתי מנוי לארבעה עשר חודשים לרשת סטודיו C . המנוי עתיד להסתיים בנובמרב 2010. אמנם, עקב העתקת מקום עבודה של בעלי, אנו עוברים בספטמבר לארה"ב לתקופה של מספר שנים. במהלך חודש יולי פניתי לרשת בבקשה לסיים את המנוי בעקבות הנסיעה חודשיים לפני הזמן. הוצעו לפניי מספר אפשרויות:
1. העברת מנוי לקרובת משפחה מדרגה ראשונה ללא עלות. 2. מכירת מנוי - ניתן למכור את המנוי ללקוחה חדשה בלבד. 3. המרת מנוי לדיאטה.
אף אחת מהאפשרויות הנ"ל אינה מתאימה לי. הנני מבקשת לאפשר לי לקצר את המנוי לקזז מהסכום שנשאר את הפרשי העלויות (אם המנוי היה נרכש ל-12 חודשים ולא ל-14 חודשים). או, לחלופין לאפשר לי להעביר את החודשיים שנותרו ללקוחה וותיקה בסניף.
כפי הידוע לי באוקטובר 2008 נכנס לתוקפו תיקון לחוק הגנת הצרכן בנושא התנתקות משירותים מתמשכים, לפיו חל איסור על בית העסק להמשיך לחייב צרכן אשר הודיע על רצונו להתנתק מהשירות. במילים אחרות, בית העסק חייב לאפשר לכל לקוח להתנתק משירות , ראה כתבה בגלובס http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000542666&fid=821
בתודה מראש על טיפול הולם בנושא,
אלה זלדיץ'
כספי סוג הנזק :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה