פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוצאת דיבה וניבול פה כנגד לקוחה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
סניף אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
נסעתי לחול במשך חודש, ניסיתי להקפיא את המנוי אך לצערי לא הצלחתי להשיג את הסניף טלפונית.
השארתי את כל הפרטים שלי לאחותי וביקשתי ממנה לעשות זאת בשמי.
לאחר שאחותי התקשרה אין ספור פעמים והשאירה הודעות בנושא (אף אחד כמובן לא התייחס או חזר אליה) לא הצלחנו להקפיא את המנוי.
לאחר שחזרתי מחול שוחחתי עם מזכירת הסניף- חיבת לציין שהשיחה התנהלה עימה ברמה מאוד נמוכה, ובניבול פה מצידה " למה מה את חושבת שאני צריכה לנחש שאת בחול "...... וכדומה מיותר לציין כי הייתי פשוט בהלם תרבות, ניתקתי את שיחת הטלפון בכך שאמרתי לאני מאוד לא מרוצה מהשירות שלכם.
לאחר מספר ימים הגעתי להתעמל ושוחחתי שוב עם המזכירה - לא מספיק ששיקרה לי בכך שאמרה לי שהיא מנהלת הסניף אלה גם ניבלה את פיה כנגדי וקראה לי בשמות גנאי " שקרנית, וחוצפנית" ליד כל לקוחות בסניף.
דיברתי עם שירות הלקוחות על כך.
מנהלת הסניף הצטערה בשמה של המזכירה והזמינה ואתי לחזור להתעמל שם, ותו לא!
אני מעריכה ומכבדת את דברי הסליחה של המנהלת אבל עם כל הכבוד הרגשת האי נעימות הזאת שנותרה בי פשוט לא מאפשרת לי להגיע לסניף זה פעם נוספת ולהתעמל שם.
מזכירת שירות הלקוחות שלכם לא נותנת לי את האפשרות לדבר עם ההנהלה על כך ואני פונה אליך במכתב אחרון זה לפני הגשת תביעה לבית משפט כדי שנוכל להגיע לפשרה אובייקטיבית והנכונה ביותר- הן בנוגע להקפאת המנוי והן בנוגע לעילבון שספגתי ממזכירה שלכם.
אני רופאה במקצועי , ובחיי לא נקלעתי למצב של חוסר כבוד שכזה .
עלבון סוג הנזק :
פשרה- פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה