פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בטול חברות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ראש העין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט 2010 נרשמתי לסטודיו סי,התברר לי שאני צריכה לעבור נתוח ברגל להוצאת ברגים שלשבר.התקשרתי לחברה והם המליצו לי להקפיא לחודש ,לאחר חודש התברר לי שאיני יכולה להתעמל. בקשתי לבטל את הרשום אך הם אמרו שאי אפשר לבטל אך אפשר להעביר את המנוי העברתי לבתי,בתי היא סטודנטית ועקב לימודיה עברה לעיר אחרת שבה אין את המכון.בינתיים עברו חמישה חודשים בלי נצול המנוי .התקשרתי לבטל את המנוי ולא הסכימו בשום אופן גם לא לקצור המנוי .שלחתי תלונה למועצה הישראלית לצרכנות,ושלחתי למכון העתק ,חזרו אלי שמוכנים לפנים משורת הדין לקצר את המנוי לתשעה חודשים בתנאי שמעלים את המחיר מתחילת המנוי למחיר המלא,ותלונתי היא זאת: במשך 5 חודשים לא השתמשו במנוי אלא פעם או פעמיים שבתי הלכה המנוי לא שמיש ובכל זאת אני אשלם מחיר מלא על 9 חודשים? וכל זאת כי "שכנעו" אותי לא לבטל את המנוי .אני מאד מאוכזבת מצורת ההתיחסות ודורשת להפסיק את המנוי באופן מידי לטפולכם ותודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
הפסקה באופן מידי של המנוי נכון לפעם הראשונה שבקשתי:9.1.11 פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה