ביטול מנוי עקב מעבר דירה |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
חורב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני 5 חודשים נרשמתי לסטודיו סי.מתוך כל החודשים האלה הגעתי לשלושה שיעורים מה שאומר שאפילו לא סיימתי את הקורס ושילמתי על כל החודשים האלה.
בחודש פברואר עברתי לגור בנצרת עילית שם אין סניף של סטודיו סי לכן ב-3.3.11 התקשרתי לשירות הלקוחות וביקשתי לבטל את המנוי,הנציגה סיוון שענתה לשיחתי ציינה בפניי שאין בכלל אפשרות כזאת ונתנה לי 3 אופציות:1 למכור את המנוי,2 להעביר את המנוי,3 לחכות שיעברו 9 חודשים ורק אז ניתן לבטל את המנוי.
התשובות האלה לא ריאליות מבחינתי,אני כבר שילמתי לחינם ואני לא מתכוונת להמשיך לשלם עוד 4 חודשים לחינם,בכל חברה שמכבדת את עצמה יש אפשרות לבטל מנוי עם קנס יציאה מינימלי אבל מסתבר שבסטודיו סי לא שמעו על דבר שכזה.
כמו שציינתי עברתי לעיר שאין בה סניף של סטודיו סי ואני אשמח לקבל תשובה ריאלית והגיונית לגבי תלונתי,ואני לא מוכנה לקבל את שלושת התשובות שניתנו לי בשירות הלקוחות הלא אדיב כלל של סטודיו סי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|