|
|
|
|
|
|
אי עמידה בתנאים. |
נושא התלונה: |
יום שני 16 מאי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום , ברצוני להתלונן על חוסר שירותיות ואמינות בעליל.
בסוף חודש פבואר התקשרתי לסטודיו סי בכדי להתעניין במנוי .
במעמד השיחה נמסר , והובטח ע"י הנציגה כי יש לי 2 שיעורי ניסיון במידה ואני לא מעוניינת יש לי שבועיים להודיע ולקבל את כל הכסף בחזרה למעט דמי הרשמה של כמעט 200 שקלים .
לאחר שהגעתי לשיעור 1 בלבד ומסרתי שלא מתאים לי יותר , אכן ניסו לשמר ולבדוק אופציות אחרות אבל לא הסתדר.
נציגה מהמוקד שירות התחייבה לי כי היא מבטלת לי מתחילה וכי תחזיר לי את הצ'קים שלי בחזרה ללא דמי הרישום - בהסכמה מוחלטת ועל פי החוזה.
הפקידו לי 2 צ'קים סה"כ - 518 שקלים !
נציגה התחייבה לי כי הנוהל הוא שתוך 30 ימים אני מקבלת את הצ'ק + צ'ק של 518 שקלים ומסרה את הסכום המדויק והיא תהיה איתי בקשר.
כמובן שלא דובים ולא יער לאחר שיחות ממושכות והבטחה שהצ'ק יגיע לסניף עד ה- 10 בתאריך ה- 16.5 בשעה 17 שוחחתי עם מנהלת הסניף רננה שמסרה לי שפתאום יש לי ריבית על כל צ'ק סה"כ 14 שקלים על כל הצ'קים .
במקום החזר של 518 בסביבות ה- 360!!! וסיפקה לי תשובות לא הגיוניות ומתחמקות.
אני לא מצליחה להבין למה לוקחים לי 200 שקלים דמי הרשמה ? עוד לפני שאני בודקת את המקום כשאני כבר מגיע ומחליטה לא להמשיך מתחילים לקזז לי מהצקים שמגיעים לי.
1- זאת לא בעיה שלי שהפקידו את כל הצ'קים ונתנו למשמורת!
2- כבר בשיעור הראשון הצהרתי כי אני מעוניינת לבטל
3. לא הגיוני שעל שיעור של 45 דקות שילמתי כמעט יותר מ450 שקלים .
4. אני מצפה לתשובות הגיוניות ולא לתשובה שאין מה לעשות ושאני אפנה למוקד!
אני מצפה להחזר כספי שלא נדבר על ריבית על זה שהורידו לי 2 צ'קים ונכנסתי למינוס כשהודעתי על ביטול ופיגור בתשלומים ובזמן קבלת ההחזר
אודה לקבל תשובה במהירות לפני פניה לגורם משפטי
בתודה , חן.
|
|
|
|
|
|
|
|
סטודיו סי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|