פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזר דמי רישום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29.5.11 דיברתי טלפונית עם רחל מסניף סטודיו סי בחולון, אחרי כמעט שבוע שדיברתי איתה במטרה להירשם לסטודיו. הסברתי לה שבן זוגי ישלם ב 15 שיקים, ושאני אשלם 56ת הדמי רישום. למחרת ב 30.5.11 התקשרה אליי רחל בערב, אמרתי לה שאני ישלם את הדמי רישום יום רביעי, שאתחיל שיעור ראשון. היא לחצה שאשלם כבר היום, בשעה 21:00 שלחתי את בן זוגי לסניף בחולון, הוא נתן שק בסך 190+ 10 ש"ח מזומן ויצא מהמקום ללא קבלה. התקשרתי אחרי 10 דקות לוודא שקיבלה, היא אישרה. לא יכולתי להגיע יום רביעי, ולצערי בן זוגי אמר שלא מוכן לשאת בתשלום של המנוי בכלל.
התקשרתי היום ב 5.6.11 לסטודיו סי בסניף חולון והסברתי שאני לא יוכל להתחיל ושיחזירו לי את הדמי רישום. הפקידה שענתה לי, הסבירה לי שאוכל לקבל רק החזר של 100 ש"ח, היות וזה התנאי לביטול. הסברתי לה שזה לא פייר, היא אמרה שהזמן לביטול עד 14 יום ואמרתי לה שבקושי עבר שבוע ימים ולא התחלתי שום קורס. אמרתי לה גם שלו היו מיידעים אותי בעניין, הייתי משלמת את הדמי רישום רק כשבן זוגי היה משלם את כל עלות המנוי, ולא קודם.
אני חד הורית, כל שקל חשוב לי ומין הראוי שיחזירו לי את כל עלות דמי הרישום כי לא התחלתי את הקורס, הודעתי על ביטול אחרי שבוע מכורח הנסיבות, ועל אחת כמה וכמה שלא חתמתי על חוזה והכל בוצע טלפונית
חוסר אינפורמציה ברישום סוג הנזק :
להחזיר את דמי הרישום במלואם. פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה