פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏05 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קרן היסוד כתובת:
קרן היסוד, ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
עשיתי מנוי של סטודיו סי בסוף ינואר 2011 לשנה. בתחילת אוגוסט עברתי דירה מירושלים לראש פינה. אין לסטודוי סי אף סניף באזור הזה. הסניף הקרוב ביותר נמצא כשעה נסיעה דרומית לראש פינה.
הסברתי לנציגים בסטודיו סי שאני מבקשת לבטל את המנוי מאחר והם כי הם לא יכולים לתת לי שירות באזור המגורים החדש שלי. נאמר לי שאין כל אפשרות לבטל מנוי.
האפשרות היחידה שהם הציעו לי היא לחכות עד סוף אוקטובר, ואז לקצר את המנוי משנה ל-9 חודשים. הדבר כרוך בתשלום הפרשים עבור כל 9 החודשים מהסכום שאני שילמתי (259 ש"ח) על המנוי, לתשלום גבוה יותר שהם קבעו למנוי המקוצר (285 ש"ח).
בנוסף,הם גם מחייבים אותי בעמלת שליפת הצ'קים שנתתי להם מהבנק- 14 ש"ח על כל צ'ק!

זאת אומרת שאני צריכה לשלם עד סוף אוקטובר עוד 2 תשלומים על המנוי שאני לא משתמשת בו -שזהמסתכם ב- 518 ש"ח. בנוסף לכך, לשלם הפרשים למנוי יקר עבור 9 החודשים האלה (26 ש"ח לכל חודש) שזה 234 ש"ח. ועוד לשלם עמלת משיכת צ'קים. הכל מסתכם לסכום של כ-800 ש"ח.

זה פשוט חוצפה לא לבטל מנוי כשיש סיבה כל כך מוצדקת. אני עברתי להתגורר במקום בו הם לא מספקים שירות. למה אני צריכה לשלם קנס של 800 ש"ח על כך שעברתי דירה?? או שאולי אני מצופה לנסוע שעה נסיעה לכל כיוון, עבור ביקור ברשת של סטודיו סי??.
כספי סוג הנזק :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
גיתית מצה מנהלת שירות שם ותפקיד:
שלום רב,

הלקוחה ארז יפעת רכשה מנוי ראשוני שנתי בתאריך 29/01/11.
בהתאם לנהלי הרשת במקרה בו לקוחה מעוניינת להפסיק את המנוי טרם הזמן לו התחייבה היא יכולה לבחור באחת מן האפשרויות הבאות:
1.העברת יתרת המנוי לקרובת משפחה מדרגה ראשונה
2. העברת בעלות של יתרת המנוי ללקוחה חדשה וקבלת זיכוי כספי כנגד חיוב הלקוחה החדשה.
3. קיצור המנוי למנוי באורך 9 חודשים.

במידה ויפעת מעוניינת יש לה אפשרות לבצע העברת בעלות ללקוחה חדשה ואז לקבל זיכוי כספי עבור יתרת המנוי פחות דמי טיפול ללא הפרשי מחיר. ניתן לבצע זאת בכל שלב של המנוי. (מבוצע חישובבחודשים מלאים בלבד)
במידה והיא מעוניינת לבחור באפשרות של קיצור מנוי, ישנה נקודת יציאה אחת במנוי, במנוי של יפעת היא בתאריך 28/10/11. הרשת גובה הפרש מחירים שכן יפעת רכשה מנוי באורך של שנה וקיבלה מבצע למנוי באורך זה. במידה והיא בוחרת לקצר מנוי שאורכו 9 חודשים היא מחוייבת עבור המנוי בהתאם למחיר מנוי של 9 חודשים. יש לציין כי כבר בשיחת המכירה נמסרו לה כל הפרטים לגבי קיצור מנוי והפרשי מחיר. כמו כן במידה ותבחור לקצר תהיה מחוייבת לפי מחיר סטודנטית שהינו 279 לחודש ויתרת הסכום תוחזר ללקוחה.

באשר לעמלת שליפות צ'קים, הבנק גובה מאתנו עלמה בגין שליפת כל צ'ק ועל כן אנו גובים זאת מן הלקוחה.

יש לציין כי כעת בהתאם לבקשת הלקוחה אנו מטפלים בקיצור המנוי, במידה והיא מעוניינת לשנות זאת עליה להודיע לצוות הסניף לכל המאוחר עד לתאריך 28/09/11.

בברכה,
גיתית מצה
תגובה:
אחת מן האפשרויות הבאות:
1. העברת יתרת המנוי לקרובת משפחה מדרגה ראשונה
2. העברת בעלות של יתרת המנוי ללקוחה חדשה וקבלת זיכוי כספי כנגד חיוב הלקוחה החדשה.
3. קיצור המנוי למנוי באורך 9 חודשים.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה