פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעונינת לבטל מנוי נושא התלונה:
בר נתן  רחלי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
יש לי מנוי לחמישה עשר חודשים . כשעשיתי אותו אמרו לי שבכל עת אוכל לבטלו ולקבל החזר יחסי .
עברתי קורס בסיסי שהוא תנאי להשתתפות בשעורים ,את הקורס עשיתי אצל שלוש מדריכות שונות , משום שלא הצלחתי להגיע בשעה שנקבעה לקורס שלי .
לציין ששלושתן היו שונות מאוד בדרך העברת הקורס .מובן שהדבר ארך זמן רב יותר כולל חזרה על שיעורים .
מזה שלושה חודשים אני מנויה ולא מצליחה להגיע לשיעורים , כשכבר הגעתי זה היה כל פעם באיחור של חמש, שבע ועשר דקות וסרבו להכניס אותי לשיעור .
ביום רביעי האחרון זה פשוט היה הקש האחרון על גב הגמל , ערב חג, הגעתי באיחור של עשר דקות לאחר שסרבו להכניס אותי ביקשתי לבטל את המנוי . סרבו לקבל את הודעתי , וזו פשוט חוצפה שאין כמותה . מאחורי המתינו "מאחרות" ונשים עם פעוטות . היומרה של סטודיו סי פשוט לא יודעת גבולות . לכאורה מתהדרים בכך שיש להם שיעורים שמתאימים לנשים ולאורח החיים שלהן ומאידך כל כך הרבה מגבלות שאין לי ספק שהדבר פשוט יוטח בפנים שלהם לאחר שישארו ללא מנויים , אנשים פשוט יקומו וילכו .מי הם שיבזבזו את זמני וזמנן של נשים רבות בגלל שלא הצליחו להגיע בדיוק לשיעור עם הישמע הגונג ?
כאם חד הורית בתפקיד ניהולי עם שעות עבודה מרובות , לומדת ומחזיקה משק בית אני מוצאת את עצמי נאבקת על כל דקה פנויה ביממה , גם להגיע לשיעור ולא משנה מתי זו גם משימה בלתי אאפשרית מבחינתי בעת הזו של חיי . והראיה , מזה שלושה חודשים לא הגעתי לשיעורים למעט נסיונות הנפל שלי שלא זיכו אותי באשרה המיוחלת להיכנס לשיעור ולהניע את אבריי ....
אם יש מקום לחבר בין כל הנשים שנפגעו כמוני מסטודיו סי ולארגן איזו שהיא תביעה בנושא אני אשמח .
כל טוב , ובברכת חג שמח , רחלי.


הונאת הציבור בכך שמציגים לאחר ביצוע המנוי תנאים שונים ממה שהיה בטרם בוצע סוג הנזק :
החזר כספי לאלתר של דמי המנוי הנותרים פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
גיתית מצה מנהלת שירות שם ותפקיד:
בתאריך 29/06/11 הלקוחה רכשה מנוי ראשוני למשך 15 חודשים. ברצוני להדגיש כי בהתאם לחוק בשיחת המכירה בוצעה ללקוחה גילוי נאות מלא והתנאים לביטול המנוי. כמו כן כאשר גב' בר נתן הגיעה לסניף נמסרו לה קבלה ונהלים עליהם היא חתומה ובהם מוסבר הדרכים והתנאים לסיום המנוי טרם הזמן לו התחייבה.
בהתאם לנהלי הרשת ניתן לבטל את המנוי עד 14 יום מיום ביצוע העסקה או עד לאחר שיעור 2 בקורס הבסיסי.
בנוסף ברצוני לציין כי בשל הקושי של גב' בר נתן בהגעה לשיעורים קבועים ובשעות קבועות צוות הסניף עשה מאמצים גדולים לגלות גמישות ולהציג לה מגוון רחב של שיעורים. כמו כן צוות הסניף ערך מעקב אחר הגעתה של הלקוחה לשיעורים.
בהתאם לנהלי הרשת אנו מאפשרים ללקוחה להיכנס לשיעור באיחור של עד 7 דקות. זאת משום שהחימום בתחילת השיעור מאד משמעותי כדי למנוע חלילה נזק שעלול להיווצר במידה ולקוחה מתעמלת לפני חימום מתאים. כמו כן איחור של לקוחה לשיעור מפריע למהלך השיעור עבור הלקוחות ועבור המדריכה.
יש לציין כי עפ"י בדיקה שערכתי באותו יום מדובר גב' בר נתן הגיעה לשיעור באיחור של רבע שעה והוצע לה להיכנס לשיעור הבא.
צר לי לקרוא כי גב' בר נתן מעוניינת להפסיק את המנוי ואני ממליצה לה בחום לתת לנושא הזדמנות נוספת.

עם זאת, במידה וגב' בר נתן מעוניינת לסיים את המנוי טרם הזמן לו התחייבה באפשרותה לבחור באחת מן האפשרויות הבאות:
1. המרת יתרת המנוי למפגשי דיאטה אישיים.
2. העברת יתרת המנוי לקרובת משפחה מדרגה ראשונה.
3. מכירת יתרת המנוי ללקוחה חדשה וקבלת זיכוי כספי יחסי כנגד חיוב הלקוחה החדשה.
4. קיצור המנוי למנוי תשעה חודשים וקבלת החזר כספי יחסי.
לכל אחת מפעולות האלו ישנם נהלים מפורטים אותם ניתן לקבל מצוות הסניף.

בברכה,
גיתית מצה מנהלת שירות לקוחות והדרכה
סטודיו C
תגובה:
במידה וגב' בר נתן מעוניינת לסיים את המנוי טרם הזמן לו התחייבה באפשרותה לבחור באחת מן האפשרויות הבאות:
1. המרת יתרת המנוי למפגשי דיאטה אישיים.
2. העברת יתרת המנוי לקרובת משפחה מדרגה ראשונה.
3. מכירת יתרת המנוי ללקוחה חדשה וקבלת זיכוי כספי יחסי כנגד חיוב הלקוחה החדשה.
4. קיצור המנוי למנוי תשעה חודשים וקבלת החזר כספי יחסי.
לכל אחת מפעולות האלו ישנם נהלים מפורטים אותם ניתן לקבל מצוות הסניף.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה